معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قزوین خبر داد:
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قزوین گفت: رویکرد اصلی ما در دیدار با هیات‌های تجاری جذب سرمایه برای سرمایه‌گذاری در استان است.
کد خبر: ۱۷۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 27 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قزوین، جلسه‌ی شورای روابط خارجی استان با حضور مدیران ادارات و سازمان‌های حوزه اقتصادی و فناوری اطلاعات و مسئولان دانشگاه آزاد به‌منظور هماهنگی سفر هیات تجاری سنگاپور در سالن معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی برگزارشد.

عباسعلی درافشانی، معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قزوین در این جلسه اظهار کرد: این هیات تجاری با هماهنگی‌های معاونت علمی رئیس جمهور و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات فردا وارد قزوین می‌شود.

وی افزود: هیات سنگاپوری به‌عنوان یک شرکت مشاور و جذب سرمایه‌گذاری‌های آسیای شرقی و اروپایی درزمینهٔ ایجاد شهرک‌های صنعتی، ایجاد پارکهای علم و فناوری، پیشرفت اقتصادی و زیباسازی شهری و ارتباط نزدیک با داروسازن فعالیت دارد.

درافشانی با اشاره به موفقیت‌های برجام به فرصت‌های پساتحریم اشاره و تصریح کرد: این سفر به‌عنوان یک فرصت شناخته می‌شود و باید به‌صورت هوشمندانه از فرصت پیش‌آمده جهت معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و جذب سرمایه برای سرمایه‌گذاری کمال استفاده را برد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری ادامه داد: در ابتدا این هیات تجاری، نشست کارشناسی با مدیران و مسئولان ذی‌ربط و سپس باهدف ارائه گزارش و تصمیم‌گیری‌های نهایی، دیداری با استاندار قزوین خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همچنین این هیات تجاری در ادامه از پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و چندین طرح و پروژه دیگر و اماکن تاریخی استان بازدید می‌کند.

معاون استاندار قزوین خاطرنشان کرد: هدف دیگر این سفر آشنایی هیات سنگاپوری با ظرفیت‌های استان در بخش دولتی و خصوصی است که البته به بخش خصوصی باید بیشتر توجه شود.

وی در ادامه به موضوع برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم برای هیات‌های خارجی اشاره کرد و گفت: باید برای تشریفات و هماهنگی‌های برنامه‌های هیات‌های خارجی، بررسی‌ها و کارشناسی‌های تخصصی انجام شود و یک بسته اقتصادی و تجاری که در آن فرصت‌ها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان مشخص‌شده، به هیات‌های خارجی ارائه شود.

درافشانی  همچنین در جلسه شورای روابط خارجی درباره هیات سرمایه‌گذاری مالزی گفت: یک هیات سرمایه‌گذاری در حوزه پتروشیمی و صنایع پائین‌دستی هم به‌صورت غیررسمی امروز با استاندار دیدار می‌کنند که در این دیدار ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار