مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی كهگيلويه و بويراحمد از واگذاری اداره امور شهرک صنعتی گچساران در این استان به شرکت‌ خدماتي خبرداد.
کد خبر: ۱۶۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 25 January 2016
به گزارش ایسنا سهراب بنام افزود: براساس قانون واگذاری، اداره امور شهرک‌ها باید به شرکت‌ های خدمات عمران تشکیل شده در هر شهرک که متشکل از واحدهای صنعتی بهره‌بردار و مستقر در شهرک‌های صنعتی استان است، واگذر شود.

وی با بیان اینکه با این واگذاری تمامی هزینه‌های مربوط به نگهداری شهرک از طریق واحدهای صنعتی موجود در شهرک به شرکت خدمات و عمران همان شهرک پرداخت می‌شود، اظهار کرد: در جریان این واگذاری‌ها، امورات نگهداری، کاهش هزینه‌ها و همچنین ارتقای سطح کیفیت نگهداری شهرک‌ها و نواحي صنعتي ارتقا می‌یابد و هیئت مدیره تشكيل شده از مديران واحدهاي صنعتي هر شهرک يا ناحيه صنعتي متولی نگهداری شهرک خود می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به اینکه این امر موجب کم شدن دغدغه‌های حوزه نگهداری شهرکها و نواحي صنعتي برای شرکت شهرک‌های صنعتی استان است، خاطرنشان کرد: با این اقدام، شهرک‌ها و نواحي صنعتي کارهای مربوط به مسائل حاکمیتی حوزه فعالیت خود را با شرایطی مطلوب و کیفیتی بهتر اجرا خواهند كرد.

بنام تصریح کرد: توسعه شهرک، تکمیل پروژه‌ها و زیر ساخت‌های باقی‌مانده و همچنین حمایت از صنایع کوچک در شهرک‌ها و نواحي صنعتي جزء اقداماتی است که با واگذاری حوزه نگهداری به شرکت‌های خدمات عمران در شهرک‌ها به صورت مطلوب‌تری قابل اجرا است.

وی ادامه داد: شهرک‌هایی که بیش از 50درصد اراضی صنعتی آنها در یک شهرك يا ناحیه صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار شده و قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی استان را دارند باید حوزه نگهداری شهرک خود را به شرکت خدمات عمران واگذار کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی كهگيلويه و بويراحمد اضافه کرد: شهرك صنعتي با زميني به مساحت 65 هكتار است كه تاكنون 76 قرارداد انعقاد شده كه از اين تعداد بيش از 65 درصد به بهره برداري رسيده اند و مابقي يا در حال ساخت و ساز هستند و يا هم راكد هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار