مسئولان ورزش استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات آسیایی کونگ فو در شهرستان قصرشیرین و آمادگی برای برگزاری این مسابقات خبر دادند.
کد خبر: ۱۶۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 25 January 2016
مسئولان ورزش استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات آسیایی کونگ فو در شهرستان قصرشیرین و آمادگی برای برگزاری این مسابقات خبر دادند.

منوچهر حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مسابقات آسیایی کونگ فو در استان کرمانشاه و به میزبانی شهرستان قصرشیرین خبر داد.

وی گفت: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز شده و افتتاحیه مسابقات نیز در این روز برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کونگ فو استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مسابقات طی روزهای پنج شنبه و جمعه در مجموعه ورزشی آزادی قصرشیرین برگزار خواهد شد.

حاتمی یادآور شد: ۱۸۰ ورزشکار از ۲۴ کشور آسیایی در این دوره از مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

آماده برگزاری مسابقات آسیایی هستیم

رئیس اداره ورزش و جوانان قصرشیرین نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگی برای برگزاری مسابقات آسیایی کونگ فو در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقات یک رویدار مهم ورزشی بوده که می تواند در معرفی پتانسیل های شهرستان قصرشیرین حائز اهمیت باشد.

محمد حسین زاده به آب و هوای معتدل قصرشیرین در این فصل از سال اشاره کرد و افزود: در کنار این موضوع وجود اماکن اقامتی مناسب نیز زمینه را برای برگزاری مسابقاتی در این سطح در قصرشیرین فراهم کرده است.

وی از هماهنگی با برخی ادارات برای برپایی غرفه های فرهنگی و صنایع دستی در کنار محل برگزاری مسابقات خبر داد و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد در زمان برگزاری مسابقات نسبت به معرفی فرهنگ مردم منطقه به مهمانان اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار