مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، گفت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم با آرمان‌ها نظام اسلامی و تبیین ارزش‌های انقلاب، تلاش می‌شود.
کد خبر: ۱۶۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 25 January 2016
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، گفت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم با آرمان‌ها نظام اسلامی و تبیین ارزش‌های انقلاب، تلاش می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام؛"ضیاء رضایی" مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، صبح امروز(5 بهمن) اظهار کرد: این برنامه‌ها با محوریت مددجویان، خانواده‌های تحت حمایت، دانش آموزان و دانشجویان مددجو برگزار می‌شود.

 

وی، با اشاره به اجرای بیش از 150 عنوان برنامه در ایام دهه مبارک فجر سال جاری برای جامعه هدف این نهاد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان است که این کمیته با همکاری دستگاه‌های حمایتی وامدادی برنامه‌های متنوع فرهنگی را در ایام دهه فجر برگزار می‌کند.

 

رضایی، بابیان اینکه این برنامه‌ها در طول 10 روز ایام‌الله فجر اجرا می‌شوند، تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مددجویان، افتتاح کارگاه‌های مهارت‌آموزی به تعداد 13 کارگاه، اهدای جهیزیه به نوعروسان، برگزاری جشن‌های انقلاب با حضور خانواده‌ها، دانش آموزان و دانشجویان مددجو، ارائه خدمات پزشکی و برگزاری همایش‌های فرهنگی ازجمله این برنامه‌هاست.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، یادآور شد: نشست‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته همیاری و مشارکت‌های مردمی ستاد دهه فجر استان با حضور اعضا تشکیل‌شده و انتظار می‌رود که در ایام دهه مبارک فجر شاهد ارائه خدمات هر چه‌بهتر دستگاه‌های خدمت رسان و حمایتی با همکاری و تعامل همدیگر باشیم.

 

وی، در پایان با تأکید بر حضور گسترده مردم در برنامه‌ها دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار نظام و انقلاب اسلامی را  در برابر نظام استکباری، نمایش خواهد داد و این حضور پرشور کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

 

رضایی، در پایان با دعوت از عموم مردم برای حضور در برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تجلیل از کارآفرینان نمونه این نهاد در استان و افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی و همچنین توزیع سبد غذایی از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان است./م



منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار