معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از برگزاری دهه فرهنگ و هنر این استان همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 24 January 2016
 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از برگزاری دهه فرهنگ و هنر این استان همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛عمران خودآموز درخصوص برگزاری دهه ی فرهنگی بیان کرد: این برنامه به میمنت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 12تا 22بهمن ماه هر شب از ساعت 20تا22 در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار و هنرمندان یکی از شهرستان ها به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
وی ایجاد فضای شور و نشاط اجتماعی، آشنایی نسل جوان با پیشینه فرهنگی و هنری، تبادل خرده فرهنگ ها و تعامل بین اقوام و شکوفایی استعدادهای هنرمندان را از اهداف برگزاری این برنامه اعلام کرد.
وی شعرخوانی، اجرای موسیقی، نمایش های کوتاه طنز و غیره، پخش کلیپ، فیلم کوتاه و معرفی شهرستان را از جمله برنامه های دهه فرهنگ و هنر ایلام برشمرد و گفت: همچنین برپایی نمایشگاه تلفیقی آثار تجسمی هنرمندان شهرستان ها به مدت 10شب در محل مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی برپا خواهد بود.
معاون فرهنگی ارشاد ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته هر شب یکی از مدیران یا مسئولان ارشد استان به منظور سخنرانی و عرض خیر مقدم به میهمانان در برنامه حضور خواهد یافت.
وی بیان کرد: شیوه نامه اجرایی این برنامه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها ابلاغ تا با همکاری فرمانداران در قالب کمیته برنامه ریزی شهرستان زمینه حضور هنرمندان و گروه های فرهنگی و هنری را برای اجرای برنامه در مرکز استان فراهم کنند.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: این برنامه در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استانداری و کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای توسعه و امنیت پایدار غرب کشور به تصویب رسیده و با همکاری و مشارکت سایر دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان برگزار خواهد شد.
وی از عموم مردم برای شرکت در این برنامه که موجب ایجاد فضای نشاط و شادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی می شود دعوت کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار