به همت فرهنگسرای غدیر راه اندازی می شود:
بزرگترین کتابخانه دست نویس جهان با بیش از 20هزارعنوان کتاب دست نویس در حوزه هویت کودکان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۶۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 24 January 2016
به گزارش تابناک رضوی،مدیر فرهنگسرای غدیر با اعلام این مطلب گفت: طرح«به قلم شما» با محوریت هویت بخشی به دانش آموزان مشهدی برگزار می شود و درحال حاضر در منطقه 6شهرداری مشهد و نواحی 5و2آموزش و پرورش آغاز شده است.

 بزرگترین کتابخانه دست‌نویس جهان در حوزه کودک
فاروئی تصریح کرد: در این طرح که با 14موضوع هویتی از جمله معنی نام ونام خانوادگی، اصطلاحات شغل پدرم،شغل پدرم و کشور،تاریخ محله ما،قهرمان محله ما،شهید محله ماو... برگزار می شود یک کاتالوگ خلاقانه به همراه قالب کلی یک کتاب  به دانش آموزان ارائه می گردد تا بر اساس آن بتوانند ایده های خود را در زمینه طراحی کتاب و نوشتن محتوای آن قالب یک کتاب دست نویس پیاده کنند.
 
وی ادامه داد: پیش بینی ما برای جامعه مخاطبمان100هزارنفر از دانش آموزان مشهدی یعنی یک پنجم کل دانش آموزان این شهر است و فاز اول این طرح را با مشارکت 20هزارنفر از آنها آغاز می کنیم که حتی در بدبینانه ترین حالت اگر تنها 20هزارنفر هم کتاب هایشان را به دست ما برسانند بزرگترین کتابخانه دست نویس جهان را خواهیم داشت.
 
وی افزود: منابع این کتاب ها مشاهدات عینی دانش آموزان و مصاحبه و گزارش هایی است که با بزرگترها یا قدیمی های محله خود خواهند داشت و امیدواریم با کمک این طرح یک منبع عظیم مردم نگاری از نگاه کودکان مشهدی را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار