مسئول کمیته بسکتبال سه نفره استان قم خبر داد:
مسئول کمیته بسکتبال سه‌نفره استان قم از عملکرد موفق تیم کویر کارتن اتحاد (الف) قم در مسابقات قهرمانی کشور و صعود این تیم به مرحله نهایی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 23 January 2016
به گزارش تابناک قم، حسین جنابان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال کشورمان، چهارمین دوره مسابقات سه نفره قهرمانی کشور با عنوان جام یادواره شهدای بسکتبال و با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبانی دیدارهای مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها را بر عهده داشت و مسابقات در چهار دور با نظارت مستقیم رئیس کمیته سه نفره فدراسیون بسکتبال کشورمان در این سالن به انجام رسید.

حضور سه تیم به نمایندگی از قم در مسابقات جام شهدای بسکتبال کشور

مسئول کمیته بسکتبال سه نفره استان قم بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها به نمایندگی از هیئت بسکتبال استان قم سه نماینده حضور داشتند و بازیکنان نخبه بسکتبال سه نفره قم در ترکیب تیم‌های کویر کارتن اتحاد (الف) و (ب) و تیم هیئت بسکتبال قم گام به این مسابقات گذاشتند.

وی ابراز کرد: با توجه به تدارک مناسبی که برای تیم‌های اعزامی هیئت بسکتبال قم صورت گرفته بود، خوشبختانه نمایش زیبا و بازی‌های پرهیجانی را از هر سه نماینده قم و 12 بازیکن اعزام شده به این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور شاهد بودیم.

جنابان با بیان اینکه جا دارد از زحمات تک تک بازیکنان تیم‌های اعزامی قم به این رقابت‌ها تشکر ویژه داشته باشم و به همه این عزیزان خدا قوت بگویم، ابراز کرد: در پایان مسابقات تیم کویر کارتن اتحاد (الف) قم با کسب شش پیروزی و یک شکست از 14 امتیاز مسابقات 13 امتیاز را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: تیم کویر کارتن اتحاد (الف) قم با کسب 13 امتیاز رتبه نخست و عنوان قهرمانی دور چهارم مسابقات بسکتبال سه نفره قهرمانی کشور جام شهدای بسکتبال را نیز به خود اختصاص داد و بدین‌ترتیب به مرحله نهایی این پیکارها راه یافت.

جنابان با تاکید بر اینکه نماینده قم در بازی‌های نهایی نیز قطعا با نتیجه‌ای عالی به مسابقات پایان خواهد داد، اضافه کرد:‌ کاپیتان با تجربه تیم سه نفره قم یعنی بهزاد روحانی با استفاده از تجربه و هوش بالای خود در مقاطعی از بازی کمک بسیاری به تیم کرد و از وی کمال تقدیر را دارم.

راهیابی اتحاد (الف) قم به جمع چهار تیم برتر مرحله نهایی

مسئول کمیته بسکتبال سه نفره استان قم تصریح کرد: بی‌تردید بهترین بازیکن تیم سه نفره قم سیدمصطفی حسینی بود که با سرعت و شوت‌های خوب خود امتیازات فراوانی را برای ما کسب کرد، ضمن اینکه محمد محمدلویی که واقعا به تنهایی در دفاع و حمله بازی‌های تیم قم، یک تنه ریباند کرد و امتیازات بسیاری را به خود اختصاص داد.

وی عنوان کرد: جا دارد از شریف بنی‌مصطفوی و همچنین عزیزان علاقمند به مسابقات سه نفره یعنی محمد شکیبا، یوسف رستمی و سیدمهدی جنابان نیز تقدیر کنم که به هر سه نماینده قم در این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور جام شهدای بسکتبال کمک شایانی کردند.

جنابان افزود: تیم کویر کارتن اتحاد (الف) در این رقابت‌ها با ترکیب بهزاد روحانی، سیدمصطفی حسینی، محمد محمدلویی و یعقوب خدادادی به میدان رفت، در ترکیب تیم کویر کارتن اتحاد (ب) قم نیز سجاد عبداللهی، مهرداد الیاسی، محمدمهدی امین و حامد معصومی حضور داشتند.

وی با اشاره به حضور سیدعلی بنی‌مصطفوی، حسین قربان‌زاده، محمود واقفی و محمد خسروی در ترکیب تیم هیئت بسکتبال قم، بیان کرد: سرپرست هیئت بسکتبال قم یعنی محمود حاجی‌اسماعیلی، پیشکسوت عزیز ورزش بسکتبال قم یعنی مجتبی خاکی و همچنین کارخانه کویر کارتن اتحاد قم برای موفقیت در این رقابت‌ها کمک شایانی داشتند که از آنها تقدیر می‌کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار