اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران؛
آسمان از بعداز ظهر و عصر شنبه به تدریج ابری شده و بارش به صورت باران پراکنده پیش بینی می شود و از روز یکشنبه برف بیشتر مناطق استان را فراخواهد گرفت. همچنین بادهای تند در روزهای شنبه تا دوشنبه با سرعت 36 تا 56 کیلومتر برساعت گاهی تا 68 کیلومتر برساعت خواهد وزید.
کد خبر: ۱۶۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 21 January 2016

براساس اطلاعیه هواشناسی استان، با نفوذ سامانه ناپایدار جوی، کاهش دما بین 6 تا 12 درجه سلسیوس در روزهای دوشنبه تا سه شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق استان پیش بینی می شود.

به گزارش تابناک اردبیل،اداره کل مدیریت بحران استانداری اردبیل اعلام کرد، براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان، اثرات این سامانه در کلیه مناطق استان به ویژه شمال، جنوب و نواحی منتهی به استان گیلان مشاهده خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید، آسمان از بعداز ظهر و عصر شنبه به تدریج ابری شده و بارش به صورت باران پراکنده پیش بینی می شود و از روز یکشنبه برف بیشتر مناطق استان را فراخواهد گرفت. همچنین بادهای تند در روزهای شنبه تا دوشنبه با سرعت 36 تا 56 کیلومتر برساعت گاهی تا 68 کیلومتر برساعت خواهد وزید.

براساس همین اطلاعیه، این سامانه ناپایدار جوی که از بعد از ظهر و عصر روز شنبه، سوم بهمن وارد استان خواهد شد، روز سه شنبه 6 بهمن از استان خارج خواهد شد.

همچنین براثر بارش برف و کولاک اختلال در تردد وسایط نقلیه در مناطق کوهستانی استان به ویژه گردنه الماس دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار