اولین جلسه مجمع مشورتی توسعه پاوه با هدف یاری رسانی به دولت در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... روز چهارشنبه در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۶۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 21 January 2016
اولین جلسه مجمع مشورتی توسعه پاوه با هدف یاری رسانی به دولت در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... روز چهارشنبه در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس امور مجلس و هماهنگی استانهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این مجمع گفت: افراد نخبه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پاوه در این مجمع مشورتی حضور دارند و پیشنهادات و خواسته های کارشناسی خود را برای توسعه شهرستان به فرماندار ارجاع می دهند.

محمدرضا شعبانی با اشاره به ظرفیت های بالای پاوه افزود: با ارائه راهکارهای کارشناسی و تخصصی توسط مجمع مشورتی می توان در راستای توسعه و تقویت این ظرفیت ها کمک کرد.
فرماندار پاوه نیز به تشریح راه های توسعه این شهرستان در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، فرهنگی، اجتماعی ، عمرانی و گردشگری پرداخت و گفت: در صورت جذب سرمایه گذار در زمینه گردشگری که شهرستان توان بسیار زیادی را دارد می توان به توسعه شهرستان در سایر زمینه ها دست پیدا کرد.

پرویز ایده پور مهمترین اقدامات را در این برهه در راستای توسعه شهرستان پیگیری برای اتمام بیمارستان جدید، انتقال اب هانی کوان، رسمی شدن مرز شوشمی و اجرای طرح کمربندی به منظور رهایی از ترافیک عنوان کرد.

فرماندار پاوه بهره مندی از نظرات صاحبان فکر و اندیشه به منظور آمایش سرزمین و ظرفیتهای توسعه ای شهرستان و ارائه طرحهایی که توجیه اقتصادی دارند بخصوص طرحهایی که در کوتاه مدت قابلیت اجرایی دارند را مورد تأکید قرار داد و خواستار تهیه این طرحها و ارسال آن به مجمع مشورتی استان شد.

در ادامه هریک از اعضاء به ارائه نقطه نطرات خود پرداختند و در پایان جهانبخش لطف الهی به عنوان رئیس مجمع مشورتی توسعه شهرستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین آقای یونس خالدی نیز به عنوان رئیس مجمع مشورتی توسعه بخش نوسود معرفی شد.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار