معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود در نوروز امسال سه تا چهار میلیون گردشگر و زائر وارد مشهد مقدس شوند.
کد خبر: ۱۶۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 21 January 2016
محمد حسن واحدی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 95 افزود: ارتقاء خدمات، برنامه ریزی جامع و رضایتمندی گردشگران و با رویکرد خلاقیت و نوآوری و اصلاح آسیب ها از مهمترین اهداف در نوروز 95 است.
 
وی گفت: با توجه به وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس مهمترین رویکرد ما در خدمت رسانی به زائران و گردشگرانی که نوروز امسال به پایتخت معنوی ایران سفر می کنند ارتقاء خدمت رسانی و ارائه خدمات شایسته به آنان است.
 
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: در نوروز امسال شهرداری مشهد نیز به عنوان یک معاونت ویژه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان فعالیت می کند و نسبت به سال گذشته ارتقا برنامه و خدمات ها خواهد داشت.
 
واحدی با بیان این که باید اطلاعات و آمار در حوزه ی گردشگری نظام مند شود؛ گفت: طرح جامع آمارگیری از سال آینده اجرایی می شود.
 
وی افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر مشهد از 25 اسفند امسال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و مانور خدمت نیز 24 اسفند در مشهد برگزار می شود.
 
وی با تاکید بر ارائه خدمات شایسته به گردشگران و زائران گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه کرد تقویت فرهنگ میزبانی و نشر و گسترش آن است.
 
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: شهرداری نیز باید تیزر طرح ترافیک را از طریق شبکه های سراسری پخش کند تا اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص صورت گیرد.
 
باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: زائر ، گردشگر ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار