حضور هیچکدام از کانديداها در ليست تدبير و توسعه استان قطعی نیست!
کميته انتخابات جبهه تدبير و توسعه ايران اسلامي در خراسان رضوي در اطلاعیه شماره 2 خود اعلام کرد تبليغات کانديداها در گروههاي جبهه تدبير و توسعه ايران اسلامي در سطح استان ممنوع مي‌باشد و در حال حاضر حضور هيچ کدام از کانديداها در ليستهاي استان خراسان رضوي قطعي نیست.
کد خبر: ۱۶۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 20 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، روابط عمومي و رسانه جبهه تدبير و توسعه ايران اسلامي در خراسان رضوي با صدور اطلاعیه ای از کلیه کاندیداها درخواست کرد تا جهت مصاحبه حضوري و مراحل گزينش و عضويت در جبهه شخصا اقدام و ميثاقنامه جبهه را امضا نمايند.
این مجموعه هیچ توضیحی درباره شاخص های انتخاب برتر نداده است و توضیحی درباره این میثاقنامه نمی‌دهد که آیا این میثاق بر مبنای کدام اصول و تدبیر و توسعه چیست؟! و ایا باعث وام‌دار شدن نامزدها به این مجموعه نخواهد شد ؟! نقش مردم و محرومان در چنین میثاق هایی چیست و کجاست ؟ نقش برخی افراد و وعده هایشان در گنجاندن نام افراد در لیست اعتدال به چه میزان است؟! و چگونه است که سخن از حضور برخی افراد متمول دارای سوابق نه چندان مناسب و صرفا منتسب به برخی بزرگان مشهد در لیست این جبهه مطرح می شود ؟!

و اما متن اطلاعیه شماره 2 این کمیته عبارتست از :

باسمه تعالي
 
اطلاعيه شماره دو کميته انتخابات
جبهه تدبير و توسعه ايران اسلامي در خراسان رضوي
 
ضمن عرض سلام و ادب و احترام

به استحضار ميرساند کليه تبليغات کانديداها در گروههاي جبهه تدبير و توسعه ايران اسلامي در سطح استان ممنوع مي باشد و در حال حاضر هيچ کدام از بزرگواران کانديداها در ليستهاي استان خراسان رضوي قطعي نشده و لذا حضور عزيزان در گروهها به معناي حمايت تشکيلات جبهه از آنان نيست.

همانطور که در اطلاعيه شماره يک کميته انتخابات جبهه اعلام شد،همه کانديداهاي محترم ميبايست جهت مصاحبه حضوري و مراحل گزينش و عضويت در جبهه شخصا اقدام و ميثاقنامه جبهه را امضا نمايند.

لذا کانديداهاي محترم بايستي مشخصات و شماره تماس خود را از طريق پيامک يا تلگرام ارسال نمايند تا با اين عزيزان تماس و به مصاحبه دعوت شوند.
 
با تشکر
روابط عمومي و رسانه  
جبهه تدبير و توسعه ايران اسلامي در خراسان رضوي
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار