نگران جامعه تک صدایی هستیم
ما نگران هستیم روند ردصلاحیت های گسترده کاندیداهای اصلاح طلب و دیگر حامیان دولت، که حرکت در جهت حاکمیت تک صدایی، ضد مردمسالاری دینی و رودررو با توصیه مقام معظم رهبری است، موجب کاهش مشارکت مردم شود ...
کد خبر: ۱۶۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 20 January 2016

شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل در واکنش به رد صلاحیت اکثر کاندیداهای مورد نظر توسط هیات نظارت بر انتخابات ، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش تابناک اردبیل ، در این بیانیه آمده است:

در این برهه تاریخی اصلاح طلبان برای برداشتن گام دوم متحد شدند تا بار دیگر در راستای ماهیت مردمی جمهوری اسلامی و اجرای سفارش مقام معظم رهبری برای حضور همه نظرها و سلیقه ها (حتی مخالفان نظام) در انتخابات، مردم را به طور گسترده به مشارکت در این اقدام بزرگ ملی دعوت کنند.

توفیق دولت تدبیر و امید، که با گام اول اصلاح طلبان فرصت تصدی کار یافت، در به سرانجام رساندن برجام بهترین خبر شادی بخش سالیان اخیر بود و امید به رونق اقتصادی را در مردم زنده کرد؛ ولی عدم احراز یا ردصلاحیت گسترده کاندیداهای مجلس دهم ، اسباب تاثر و تاسف جامعه و علاقمندان نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم می آورد.

ما نگران هستیم روند ردصلاحیت های گسترده کاندیداهای اصلاح طلب و دیگر حامیان دولت، که حرکت در جهت حاکمیت تک صدایی، ضد مردمسالاری دینی و رودررو با توصیه مقام معظم رهبری است، موجب کاهش مشارکت مردم شود و مجلس دهم که باید نماد و ارگان جمهوریت دربرگیرنده ی افکار و سلیقه های گوناگون و تبلور آرای یک ملت باشد، نتواند به وظیفه خطیر خود درست عمل کند.

در شرایط کنونی از ردصلاحیت شدگان می خواهیم در فرصت باقیمانده ، از طریق مراجع قانونی اعتراض کنند؛ از شورای محترم نگهبان انتظار می رود با عنایت به رهنمودهاي مقام معظم رهبری با معیار قراردادن قانون اجرای انتخابات و قانون اساسی در وضعیت تایید صلاحیت ها تجدیدنظر کنند؛ و از رییس جمهور محترم (که مسوول اجرای قانون اساسی است) و دیگر شخصیت های تاثیرگذار نظام می خواهیم با تعامل با مقام های تصمیم گیرنده، در راستای اصلاح مشکل کنونی و رفع آثار سوء و جبران ناپذیر آن اقدام کنند.

امیدواریم مسوولان محترم با تجدید نظر در روند کنونی برای تقویت پایه های نظام، زمینه ی مشارکت حداکثری و جلب آرای عمومی را فراهم کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
علی نیک سیرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل وجود خارجی ندارد. این شورا خودخوانده است . خواهشا نامه نهادی را که در اردبیل وجود خارجی ندارد، منتشر نکنید. در اردبیل فقط یک شورا بود متشکل از آقایان مهندس غریبانی- کمال علوی- دکتر قادر برجی- دکتر حبیب شهبازی شیران- دکتر مهدی جوادی- قادر تقی زاده- اروجعلی محمدی- فاتح- یوسف پور آذر- علیزاده که آنهم به علت کنار کشیدن اغلب این بزرگواران خودبخود از بین رفته است.
بهمن حسین زاده اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
کاملا با نظر بالا موافقم. شورای هماهنگی اصلاح طلبان در استان اردبیل اصلا وجود ندارد و از این عنوان متاسفانه عده ای دم انتخابات سوء استفاده می کنند. خواهشمندیم دبیر و اعضای این تشکل جعلی و خودخوانده حکم و مجوز رسمی خود را در اختیار تابناک بگذارند تا در تابناک منتشر شود. تعجب میکنیم چرا یک سری افراد دوست دارند با جعل عنوان خود را مطرح و برای خویش موقعیت دست و پا کنند. در اردبیل همه اصلاح طلبی را با نام کمال علوی- دکتر قادر برجی- دکتر حبیب شهبازی شیران- دکتر مهدی جوادی- تقی صاحب الزمانی و اروجعلی محمدی می شناسند. فقط و فقط
ضرغام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
با هر دو نظر بالا کاملا موافقم.
پرتوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
شورای هماهنگی اصلاح طلبان با کناره گیری بزرگوارانی همچون حجت الاسلام کمال الدین علوی، آقای عبداله پیامی، دکتر قادر برجی، دکتر حبیب شهبازی شیران، دکتر مهدی جوادی، آقای تقی صاحب الزمانی، اروجعلی محمدی و نیز کناره گیری آقای مهندس علیمحمد غریبانی در اردبیل موجودیت ندارد. اساس و شالوده اصلاح طلبان استان اردبیل را این شخصیت های شناخته شده تشکیل میدادند. از تابناک وزین خواهش میکنیم بیانیه تشکل جعلی و خودساخته را چاپ نکنند.
عرشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
متاسفانه برخی از افراد با سوء استفاده از عنوان این تشکل غیرواقعی، تازه به مراتب مدیرکلی و سمت های بزرگی در استان رسیده اند من جمله مدیرکل منابع طبیعی- مدیرکل هواشناسی- معاون گردشگری و ... من هم نظرات درج شده در بالا را تصدیق میکنم کسانی که در این استان همواره برای اصلاح طلبی از جان مایه گذاشته اند، چهره های شاخصشان مهندس غریبانی و حجت الاسلام کمال علوی و عبداله پیامی و دکتر حبیب شهبازی شیران و دکتر مهدی جوادی بوده اند.
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
در استان اردبیل به علت اختلاف در بین اصلاح طلبان هنوز نتواستند شورای بنام شورای اصلاح طلبان ایجاد نمایند . چون هر یک از این اقایان خود را اصلاح طلب واقعی و دیگر را بدلی می نامد بنا براین هنوز اصلاح طلبان نتوانستن به آن انسجام برسند و نخواهند رسید . در یک اقلیم وچود چندین حاکم منجر به اختلاف و درگیری خواهد شد.
آقادایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
ان اشخاصی را که در بالا نام بردید، نماینده ای در شورای هماهنگی دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار