مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشن رویداد جوانی برای ۳۰ هزار جوان در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 19 January 2016
جمشید نظمی اظهار کرد: جشن رویداد جوانی طبق زمان بندی صورت گرفته به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از اواسط دی ماه در سطح شهرستان ها آغاز شده و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده است این برنامه در شهر تبریز به تعداد دو همایش با ظرفیت حداقل۵۰۰۰ نفر و در شهرستان ها حداقل یک مورد همایش با ظرفیت یکهزار نفر برگزار شود.
نظمی گفت: این رویداد بزرگ اجتماعی ، فرهنگی در ۲۱ شهرستان و شهر تبریز با نگاه جدید به موضوع جوانان برگزار می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان، توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان را راهگشای جل مشکلات حوزه جوانان دانست و گفت: آنگونه که ایشان فرمودند” آینده کشور به برکت اهداف، شعارها و حرکت انقلابی جامعه و حضور انبوه نخبگان جوان و حرکت عظیم و پرشتاب علمی و فناوری که آغاز شده است، آینده ای روشن و همراه با پیشرفت و اقتدار و نفوذ روزافزون معنوی در منطقه و جهان خواهد بود و کسانی که در این شرایط بدنبال دلسرد کردن نسل جوان از حال و آینده هستند، مرتکب خیانت به کشور و ناموس ملی می شوند” و ما نیز باید فرمایشات ایشان را مرد توجه قرار دهیم .
نظمی با اشاره به اهداف برگزاری این جشن گفت: افزایش حس مشارکت پذیری و ایجاد پویایی و نشاط در بین جوانان با تاکید بر مولفه های اسلامی و ایرانی از اهداف برگزاری این جشن است.
وی با اشاره به نقش برجسته جوانان در ساخت کشور گفت: ایران اسلامی به داشتن جوانانی با نشاط، تحصیل کرده وسالم بر خود می بالد و برنامه های ما نیز در راستای ایجاد امید در جوانان این مرزو بوم است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :