مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:
جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: با اجرای برجام ورزش آذربایجانشرقی شاهد برگزاری رویدادها و میزبانی رقابتهای مهم بین المللی بر اساس سیاست وزارت ورزش و جوانان و استاندار آذربایجانشرقی خواهیم بود.
کد خبر: ۱۶۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 19 January 2016
به گزارش تابناك تبريز،جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: با اجرای برجام ورزش آذربایجانشرقی شاهد برگزاری رویدادها و میزبانی رقابتهای مهم بین المللی بر اساس سیاست وزارت ورزش و جوانان و استاندار آذربایجانشرقی خواهیم بود.
جمشید نظمی با تبریک این پیروزی به ملت، رهبری و دولت تاکید کرد تصریح کرد : موفقیت برجام نتیجه حمایت رهبری از دولت و اقتدار ایران اسلامی است و تلاش مسوولان نظام جمهوری اسلامی و تیم مذاکره کننده هسته ای دشمن را متوجه این موضوع کرد که ایران اسلامی در برنامه های صلح آمیز خود یک قدم به عقب بر نمی گردد و این دستاورد بزرگی است.
وی یادآوری کرد: این موفقیت که بر مبنای رهنمودهای رهبری حاصل شده است، به عنوان یک برگ برنده و سترگ افتخار آمیز برای ملت ایران در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد گفت : میزبانی رقابتهای بین المللی ، شور و نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی برای استان بهمراه دارد.
وی اظهار داشت : بر اساس دستورات دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی و ظرفیتهای زیرساختی و مدیریتی و اجرایی ورزشی در استان ، تبریز توان برگزاری رقابتهای بین المللی را در سطوح بالا دارد .
وی افزود : برگزاری رقابتهای بین المللی علاوه بر افزایش حضور نوجوانان و جوانان در آن رشته موجب شور و نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی و توسعه توریسم ورزشی را بهمراه دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت :تا انتهای سال 94 مسابقات بین المللی پیش بینی شده برگزار خواهد شد و در سال 95 نیز در بالاترین سطح تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای بین المللی ایران – آذربایجان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :