رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: طی 9 ماه اخیر 255 زن سرپرست خانوار در گچساران تسهیلات بیمه خوداشتغالی دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۶۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 19 January 2016
قباد قربانی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی گچساران در راستای تحقق اهداف انسانی و خیرخواهانه سازمان تلاش‌های قابل قبولی انجام داده است.

وی از بازدید مستمر از طرح‌های خوداشتغالی و توانمندسازی در راستای بررسی روند کمی و کیفی طرح‌ها و توسط واحد اشتغال و خودکفایی خبر داد و افزود: این اقدام در راستای مشاوره و همکاری بیشتر با افراد متقاضی صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران با بیان اینکه طی 9 ماه اخیر فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات به مددجویان انجام شده است، بیان کرد: این پرداختی‌ها در حوزه‌های خوداشتغالی و کارآفرینی ارائه شده است.

قربانی عنوان کرد: در همین راستا طی 9 ماه اخیر در حوزه بیمه‌های اجتماعی، زنان سرپرست خانوار و بیمه خوداشتغالی واشتغال گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه طی 9 ماه اخیر در حوزه‌ زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال و بیمه خوداشتغالی افزون بر یک‌میلیارد و 915 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است، افزود: افزون بر 252 خانوار با جمعیتی افزون بر 527 نفر از تسهیلات پرداخت شده استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 149 خانوار زن سرپرست خانوار از تسهیلات استفاده کرده‌اند، گفت: این تعداد خانوار دارای جمعیتی افزون بر 255 نفر است.

قربانی از پرداخت خسارات متفرقه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی طی 9 ماه اخیر خبر داد و یادآور شد: افزون بر 92 میلیون و 994 هزار ریال در این خصوص پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار