تابناک: یک همیار گروه مهربانی گفت: طرح دیوارهای مهربانی گسترش می‌یابد و این طرحی برای جلوگیری از باران و باد به طرح کمد مهربانی تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۶۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 17 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رضا رحمانی اظهار کرد: گروه مهربانی گروهی است که از شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت و امروز در 16 شهر کشور فعال است و کارهای متعددی از جمله نصب دیوارهای مهربانی و ایجاد تقویم مهربانی را بر عهده گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر طرح دیوارهای مهربانی در 16 شهر کشور فعال است و تصمیم گرفته ای که در برخی از شهرها از جمله اصفهان این طرح را به کمدهای مهربانی تبدیل کنیم تا لباس‌هاي اهدايي مردم از باد و باران در امان بمانند.

این همیار گروه مهربانی ادامه داد: اولین کمد مهربانی در اصفهان روز سه شنبه نصب خواهد شد و سعی داریم تا آن را به 10 تا 15 کمد گسترش دهیم.

رحمانی به تقویم مهربانی اشاره کرد و گفت: در این تقویم 5 روز از سال مشخص شده و بر اساس آن در سراسر کشور همیاران گروه مهربانی روز کار و کارگر، روز محیط زیست، روز جهانی سالمند،روز جهانی معلولان و روز احسان و نیکوکاری را گرامی می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در شهر اصفهان 5 دیوار مهربانی نصب شده و در برخی شهرستان‌های استان مثل شاهین شهر، بهارستان، زرین شهر نیز یک دیوار نصب شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار