لطف اللهیان با تبریک به ثمر رسیدن برجام، تأکید کرد:
لطف اللهیان با اشاره به وعده مسوولان در ارتباط با ایجاد فرصت هایی که پس از برجام فراروی بخش های اقتصادی ایران قرار می گیرد، بر لزوم همکاری و همدلی ارگان‌های مختلف برای حل مشکلات سخت اقتصادی و به نتیجه رسیدن برنامه ها تأکید کرد
کد خبر: ۱۶۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 17 January 2016

شهردار اردبیل موفقیت دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در به ثمر رساندن اجرای برجام و رفع تحریم‌ها را به عموم ملت ایران به خصوص مردم استان و شهر اردبیل تبریک گفت.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این موفقیت تاریخی و سرنوشت ساز که نتیجه صبوری ملت بزرگ ایران اسلامی و حاصل حمایت‌ها و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش و هوشمندی رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده است، محق بودن جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مواضع بین المللی مرتبط با برجام را به جهانیان اثبات کرد.

وی انتظارات گسترده مردم از تأثیرپذیری امور مختلف زندگی­شان از موفقیت حاصل شده در مذاکرات هسته ای را یادآور شده، افزود: همه ما امیدواریم که موفقیت برجام و رفع تحریم ها در سایه درایت مسوولان به هرچه بهتر شدن شرایط معیشتی برای عموم ایرانیان تأثیرگذار باشد.

لطف اللهیان با اشاره به وعده مسوولان در ارتباط با ایجاد فرصت هایی که پس از برجام فراروی بخش های اقتصادی ایران قرار می گیرد، بر لزوم همکاری و همدلی ارگان‌های مختلف برای حل مشکلات سخت اقتصادی و به نتیجه رسیدن برنامه ها تأکید کرد.

شهردار اردبیل همچنین ظرفیت های گسترده موجود برای توسعه شهر و استان اردبیل را خاطرنشان کرد و گفت: از امروز که آغاز فصلی نو از حرکت پرشتاب کشورمان در مسیر بالندگی، توسعه و پیشرفت را شاهد خواهیم بود، انتظار می رود مردم و مسوولان استان اردبیل هم با شناساندن و معرفی قابلیت های مهم این استان برای دستیابی به توسعه پایدار، همگام با سراسر کشور برای هموار سازی راه توسعه اردبیل نیز گام برداشته و همراه با حرکت شتابان توسعه کشور، گام های رو به جلو بردارند.

وی اضافه کرد: امروز کشورمان در شرایطی شاهد این موفقیت عظیم و تجربه بزرگ تاریخی است که دشمنان این مرز و بوم سال‌ها تلاش کردند با پروژه ایران هراسی ما را در عرصه‌ی جهانی منزوی و آسیب‌پذیر نمایند.

لطف اللهیان خاطرنشان کرد: بدون تردید اکنون که تدبیر و عقلانیت در اجرای برجام پیروزی ملت و دولت ایران را رقم زده است، شایسته است با مرور مسیر سخت و دشوار دستیابی به این پیروزی بزرگ در تعمیق دانش سیاسی و اجتماعی و تقویت بیش از پیش خودباوری و اعتماد به نفس و پاسداشت معجزه‌ی گفت‌وگو به عنوان یک مهارت زندگی در دنیای امروز و ارج نهادن به دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار