تابناک: ملي پوش اميد و هافبك جوان تيم فوتبال سپاهان گفت: ديروز كمي بي دقت بوديم، بايد در ضربات آخر تمركز بيشتري داشته باشيم و بهتر عمل كنيم.
کد خبر: ۱۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 25 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان علي كريمي در گفتگو با ايمنا در ارتباط با اولين ديدار تيم ملي فوتبال اميد در مرحله اول مقدماتي المپيك اظهار كرد: خدا را شكر بازي خوبي بود، تورنمنت مقدماتي المپيك را توانستيم با پيروزي شروع كنيم و خدا را شكر موفق بوديم.
وي افزود: در نيمه اول شايد كمي استرس داشتيم، اما زمين هم كمي لغزنده بود و اين مساله كار را سخت كرده بود، در نيمه دوم اما بازي بهتري به نمايش گذاشتيم و فكر مي‌كنم مشكل ما عدم دقت در ضربات آخر بود.
كريمي كه در بازي با نپال يك گل زد اما فرصت‌هاي زيادي را هم از دست داد در مورد عملكردش خودش گفت: كمي بي دقت بودم، بايد در ضربات آخر تمركز بيشتري داشته باشيم و بهتر عمل كنيم.
ملي پوش اميد ايران در مورد ادامه رقابت‌ها بيان كرد: هيچ حريفي را نبايد دست كم بگيريم، سه بازي ديگر داريم و بايد با تمام قدرت در همه اين ديدارها ظاهر شويم تا ان‌شالله به مرحله بعد صعود كنيم.
وي با بيان اينكه شرايط فني و روحي تيم اميد خوب است گفت: كادر فني و مديريتي به خوبي اين تيم را ساپورت مي‌كنند و حمايت از تيم اميد خوب است و اميدواريم نتيجه لازم را براي صعود به المپيك كسب كنيم.
هافبك تيم فوتبال سپاهان در مورد شرايط باشگاهي‌اش نيز گفت: هفت فينال تا پايان فصل پيش رو داريم، فكر مي‌كنم شانس قهرماني داريم و بايد در همه اين ديدارها امتيازات لازم را كسب كنيم تا ان‌شالله به قهرماني برسيم. ما سال قبل خوب نتيجه نگرفتيم اما مصمم هستيم كه امسال جبران كنيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار