مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت:وجود حرم مطهر رضوی باعث شده اجناس شهر مشهد متبرک باشد و این انگیزه برای خرید سوغات در مسافران این شهر ایجاد می کند و اغلب خود را مکلف به تهیه سوغات متبرک برای دوستان و بستگان خود می دانند.
کد خبر: ۱۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 25 March 2015
انگیزه خرید متبرک در مشهد فرصت است

به گزارش تابناک خراسان رضوی، لباف خانیکی در بازدید از ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد اظهار کرد: امسال هماهنگی بسیار خوبی میان دستگاه های اجرایی به وجود آمده است و شهرداری نیز از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به زائران کوتاهی نکرده است.

وی یادآورشد: اماکن مذهبی و تاریخی شهر ها از جمله مکان هایی است که مورد توجه گردشگران بهاری است و ساماندهی این اماکن تاریخی و مذهبی مورد توجه مسئولان شهر مشهد بوده است.

وی تاکید کرد: مشهد همه ساله پذیرای ۲۵ میلیون زائر و گردشگر است و از تعداد ۵۰۰ هزار نفر گردشگر خارجی که به کشور سفر می کنند و مشهد، مقصد نیمی از آنهاست.

مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی استقبال هزاران گردشگر خارجی برای سفر به مشهد را فرصتی فرهنگی، اقتصادی عنوان کرد و افزود: مدیران شهری مشهد باید از این پتانسیل برای توسعه شهر بهره بگیرند.

وی عنوان کرد: پاکسازی حاشیه مبادی ورودی شهر، هماهنگی و تعامل جهت آماده‌سازی کمپ‌ها و محل‌های استقرار زائران و رفت و روب شبانه روزی شهر بویژه در اطراف حرم مطهر تنها بخشی از زحماتی است که برای پذیرایی از مهمانان مشهدالرضا توسط مدیریت شهری مشهد عملی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار