مجمع انتخابات هیت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 14 January 2016
مجمع انتخابات هیت بدنسازی و پرورش اندام  استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این مجمع که با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون پرورش اندام برگزار شد، حسین شیروانی با کسب ۱۰ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه انتخاب شد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این مجمع از همه فعالین این رشته خواست، بدنسازی و پرورش اندام را بین مردم خوب معرفی کنند.

پورعلی فرد با تاکید بر اینکه ورزشکاران این رشته باید از دوپینگ دوری کنند، خاطرنشان کرد: اگر فردی تخلف دوپینگ انجام دهد مردم نمی گویند در کدام شاخه و‌کدام استان بود، بلکه به کل رشته پرورش اندام و بدنسازی نسبت داده می شود.

وی در ادامه تنش و اختلاف را نمک ورزش دانست و تاکید کرد : در کنار اختلافات باید دور هم جمع شویم و از هم ایراد بگیریم، اما برای رسیدن به قله تلاش کنیم.

به گفته رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اگرچه مدال و قهرمانی در ورزش مهم است، اما مهمتر از آن اخلاق و فرهنگ در ورزش است.

پورعلی فرد با بیان اینکه نباید در مجمع های انتخاباتی سوظنی رخ دهد، تاکید کرد: از منتخب مجمع انتظار داریم به برنامه هایی که اعلام کرده عمل کند در غیر اینصورت با نظر فدراسیون  جابجا خواهد شد.

وی از تعدد کاندیداهای ریاست هیات به عنوان نکته مثبت و نشن علاقه مردم به این ورزش یاد کرد و افزود: باید از همه پتانسیل هایی که وجود دارد استفاده کرد.

در این مجمع  پنج نفر کاندیدای ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام بودند که ایرج مرادی و اردشیر رستمی قبل از رای گیری انصراف دادند، مصطفی کمری رایی کسب نکرد، افشین شریفی شش رای آورد و حسین شیروانی با 10 رای رئیس هیات استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار