معاون منابع انسانی و پشتیبانی امور داوطلبان جمعیت هلال احمرکشور گفت: پزشکان و پیراپزشکان داوطلب هلال احمر تاکنون به چهار هزار و 328 نفر از مسافران نوروزی در کشور خدمات درمانی ارایه کرده اند.
کد خبر: ۱۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸ 25 March 2015
حامد نومیری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از گروههای امدادی مستقر در شهرستان نیر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پزشکان و پیراپزشکان به تعداد یک هزار و 200 نفر هم اکنو ن در قالب طرح «داوطلب یار امداد و نجات» در طرح نوروزی امداو نجات مشارکت دارند.

وی بیان کرد: این گروههای پزشکی در محورهای ارتباطی و ورودی های شهرها حضور داشته و به ارایه خدمات در مانی و پزشکی به مسافران نوروزی مشغول می باشند و در پایگاههای امدادی تا پایان طرح امداد و نجات نوروزی فعال خواهند بود.

او اظهار کرد : طرح داوطلب یار امداد و نجات در کنار طرح های ' نیابت، فرشتگان رحمت و مروجین سلامت یکی از چهار طرح اجرایی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز 94 است.

بهرام غیبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت : بیش از پنج هزار گردشگر از ابتدای تعطیلات در پایگاههای مختلف امدادی این جمعیت در استان اردبیل از خدمات مختلف این جمعیت بهره مند شده اند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد امدادگران نوروزی اظهار کرد: تلاش و خدمات آنها به مسافران نوروزی ستودنی و قابل ستایش است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار