کد خبر: ۱۶۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 14 January 2016

پارلمان نشین های اردبیل سئوال موثری از اعضای دولت نداشته اندمالک رضایی در ابتدای سخنرانی خود که به دلیل فقدان و محدودیت مکان تشکیل همایش ناچارا با ازدحام و سرپا ایستادن جوانان مواجه شد، ضمن عذر خواهی از این بابت از مراجعت کثیری از جوانان و بالاخص دختران دانشجو که بدلیل محدودیت جای همایش امکان حضورشان فراهم نگردید پوزش خواست .

به گزارش تابناک اردبیل، رضایی در بخشهایی از سخنان خود به توسعه نابرابری که در استان اردبیل نسبت به استانهای همجوار حاکم است اشاره کرد و اظهار داشت: در طول چند دوره نمایندگی ، از طرف پارلمان نشینان اردبیل یک سئوال موثری از اعضای دولت به عمل نیامده است تا فاصله این توسعه نامتوازن و تصاعدی را کاهش دهد .

او اضافه کرد: یک سئوال موثری از دولت بابت فاصله نرخ بیکاری چهار درصدی اردبیل با آذربایجانشرقی، سئوالی جهت مدیریت غیر معقول و کند کنترل آبهای سطحی ، بن بست صادرات استراتژیک ترین محصول اردبیل ، ابهام پروژه ریلی ، ابهام و نارسایی در جامعیت گردشگری استان اردبیل و دهها مورد دیگر به عمل نیامده است، همه اینها خلقه های به هم پیوسته توسعه هستند.

مالک رضایی گفت: یکی از گفتمانهای انتخاباتی ما در سطح کلان کشور و استان توسعه اقتصادی با محوریت دیدگاههای توسعه متوازن خواهد بود و اگر کسانی تصور می کنند گفتمان اجرایی و بیلان کار حوزه اجرایی و قوه مجریه را چه موفق و یا غیر موفق جایگزین گفتمان پارلمانی خواهند کرد، باید گفت که این دو عرصه جداست ، گندم از گندم بروید ، جو ز جو ...

وی گفت اگر قصد برخی بر این است که سطح کلان پارلمان در گفتگوهای پل و جدول و بهسازی روستایی و توسعه معابر کوچه ها و پلها ..... خلاصه خواهد شد از هم اکنون بگویم که استراتژی گفتگوی پارلمانی چیز دیگری است و اگر عده ای فکر می کنند که ما بالش گرم و نرم زیر سر گفتگوی آنان خواهیم نهاد، از هم اکنون بگویم که مجموعه ما چنین استراحتگاهی را در عرصه رقابت برای چنین گفتگوهای نازل تر از سطح پارلمان ، در نظر نگرفته است.

رضایی با بیان اینکه در گفتگوی مبتنی بر کارکرد پارلمان و الزامات کلان حاکم بر فونکسیون آن چیزهای دیگری مد نظر است و در آن رابطه با کسی تعارف نخواهیم داشت، در بخش پایانی سخنان خود با کلامی طعنه آمیز خطاب به برخی کاندیداها که سطح وظایف مجلس و الزامات ورود به آن را دست کم گرفته اند گفت: گر نداری تو سپر واپس گریز ... !


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Reza rahbari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
به نظر اینجانب ریشه بخشی از مشکلات بوجود آمده در استان ناشی از بی توجهی مردم به آینده خودشان است امیدوارم که واقعا مردم در انتخاب کاندیدای خود نهایت دقت رو داشته باشن و به قول استاد رضایی زمان را از دست ندهیم و آینده خود را به کسانی بسپاریم که واقعا شایسته مردم باشند.
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
به امید پیروزی جنابعالی در انتخابات 7 اسفند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار