رئیس تعاونی روستایی آمل
رئیس اداره تعاونی روستایی آمل از توزیع و صادرات ۴۰۰ تن پرتقال از این شهرستان مازندران به استان‌های کشور در سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 14 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حبیب بابایی با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط آب‌و هوایی وضعیت مرکبات در این شهرستان مناسب بوده است، اظهار داشت: امسال برای تامین نیاز استان‌های کشور حدود 400 تن پرتقال از آمل ذخیره‌سازی صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه در بازدید عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی ایران و سربازرس و مدیر سازمان تعاون روستایی مازندران از سورتینگ ذخیره‌سازی مرکبات در این شهرستان توزیع این میوه به استان‌ها آغاز شد، گفت: تاکنون از این مقدار ذخیره‌سازی بیش از 60 تن به استان لرستان و بیش از 22 تن به استان اصفهان حمل شد.

بابایی ادامه داد: مابقی پرتقال برابر جدول زمانی به استان‌های مقصد توزیع می‌شود.

رئیس اداره شرکت تعاونی آمل با بیان اینکه هم‌اکنون 24 تعاونی روستایی در این شهرستان فعالیت دارند، افزود: 15 تعاونی تولید و شش تعاونی کشاورزی به منظور خدمات‌دهی به نیازهای کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و باغی به فعالیت می‌پردازند.

وی گفت: در آمل 21 تشکل عضو صندوق هستند که تاکنون 2 میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق توسعه کشاورزی به کشاورزان آملی پرداخت شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار