در محل سالن ولایت اردبیل انجام شد؛
درهمایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از اقدامات و تلاش های شهردار اردبیل در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی، با اهدای لوحی تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۱۶۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 13 January 2016

همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی دوشنبه شبدر محل سالن ولایت اردبیل با معرفی برترین آثار از بین 745 اثر رسیده به این همایش در پنج بخش تیتر، مقاله، یاداشت، گزارش و عکس خبری به کار خود پایان داد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، در این همایش از اقدامات و تلاش های شهردار اردبیل در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی، با اهدای لوحی تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از شهردار اردبیل در همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی

جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه استان اردبیل، سید محمدحاتمی نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان، محمد کریمی قائم مقام و معاون پژوهش خبرگزاری تسنیم و جمعی از مسوولان استانی و خانواده های اصحاب رسانه استان اردبیل میهمانان همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی در اردبیل بودند.

تجلیل از شهردار اردبیل در همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامیتجلیل از شهردار اردبیل در همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامیتجلیل از شهردار اردبیل در همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامیتجلیل از شهردار اردبیل در همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامیتجلیل از شهردار اردبیل در همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامیتجلیل از شهردار اردبیل در همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامیتجلیل از شهردار اردبیل در همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی

تجلیل از شهردار اردبیل در همایش قلم، رسانه و آرمان‌های انقلاب اسلامی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار