سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از فسخ قرارداد چهار بازیکن این تیم خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 13 January 2016

حسین فرجی از آخرین تحولات تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل رقابت‌های لیگ دسته اول خبر داد و اظهار کرد: با تصمیم کادر فنی، چهار بازیکن از لیست نفت مسجدسلیمان خارج شدند. 

وی ادامه داد: بر همین اساس، حامد محمودی، علی گودرزی، محمدهادی یعقوبی و مسعود کیامرثی بازیکنانی بودند که قراردادشان با باشگاه نفت فسخ شد. 

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: در حال مذاکره و رایزنی با بازیکنان جدید و توانمندی در پست‌های هافبک و مهاجم هستیم که به‌زودی پس از عقد قرارداد به تیم اضافه خواهند شد. 

فرجی افزود: در مدت تعطیلات نیم فصل دو بازی تدارکاتی انجام داده‌ایم، ابتدا در شهر دزفول به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفتیم که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و همچنین در اهواز در مقابل تیم امید نفت اهواز با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدیم. 

وی از تکمیل لیست تیم نفت مسجدسلیمان تا پایان وقت 29 دی‌ماه جاری و پایان فصل نقل و انتقالات نیم فصل خبر داد‌ و عنوان کرد: در حال حاضر نیز در شهر اهواز اردویی برگزار کرده‌ و امروز نیز این شهر را برای دیدار فردا مقابل صنعت نفت به مقصد آبادان ترک خواهیم کرد. 

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: همچنین از تعیین اعضای کمیته فنی باشگاه نفت مسجدسلیمان و خبر داد و یادآور شد: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با صدور احکامی، اعضای کمیته فنی تیم‌های فوتبال این باشگاه را منصوب کرد. 

این مسئول گفت: عبدالله ویسی، بهروز مکوندی، جهانبخش داراب‌پور، داریوش یزدی و ناصر مطلق به عنوان اعضای کمیته فنی تیم‌های فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان در سال 95- 94 برگزیده شدند. 

فرجی در پایان خاطرنشان کرد: تیم از شرایط خوبی برخوردار است و بازیکنان و کارد فنی مهیای دیدار فردا در آبادان هستند تا ضمن اجرای یک مصاف تماشاگرپسند، دست پر به خانه بازگردیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار