رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: در همین راستا برنامه‌های ویژه‌ای برای آگاهی بخشی بیشتر به مردم در زمینه مواجهه با طبیعت در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۲ 25 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری استقبال از بهار 94 شهرداری مشهد، معصومه ابتکار با بیان اینکه تهران نیز روز گذشته نخستین روز هوای پاکش در سال جدید را گذراند، اظهار داشت: هوای شهر مشهد هم در روزهای اخیر بسیار با طراوت و خوب بوده که بارندگی‌های روز گذشته در این پاکی هوا بی‌تاثیر نیست.

وی با درخواست از زائران و مجاوران شهر امام رضا(ع) برای نگهداری از پاکیزگی شهر مشهد، ادامه داد: هوای مطلوب شهر مشهد در حالی اتفاق افتاده که میزان خودورهای ورودی به این شهر در ایام نوروز افزایش یافته است.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با تقدیر از شهرداری مشهد برای اهتمام به طراوت و پاکیزگی این شهر در نوروز 94 یادآور شد: نوروز، عید طبیعت است و مردم نیز باید با آگاهی هرچه بیشتر در ارتباط با مواجهه با طبیعت، سرسبزی و طراوت بیشتری را به جامعه بدهند.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به جلوه‌هایی از طبیعت زیبای پیرامون زندگی انسان متذکر شد: فضای سبز، مراتع، جنگل‌ها، رودخانه‌ها و صدای پرندگان از جمله زیبایی‌ها و قدرتی است که خدای متعال به ما هدیه داده و باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

ابتکار همچنین در ارتباط با اقدامات و تمهیدات سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برای 13 فروردین ماه خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه‌های ویژه‌ای برای آگاهی بخشی بیشتر به مردم در زمینه مواجهه با طبیعت در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار