پس از سال ها در اصفهان اتفاق افتاد؛
تابناک: یک نشست خبری بدون پرده عصر امروز و با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه در مهمانسرای شهرداری و به میزبانی شهردار جوان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 11 January 2016
به گزارش تابناک اصفهان، نشست خبری شهردار اصفهان در فضایی صمیمی و به قول شهردار بیشتر به منظور هم اندیشی با اصحاب رسانه دقایقی پیش در مهمانسرای شهرداری برگزار شد.

205 روز پس از انتخاب دکتر مهدی جمالی‌نژاد به عنوان شهردار اصفهان،  وی در نشست خبری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق که با استقبال حدود 90 نفر از خبرنگاران، عکاسان و مدیران رسانه‌های‌ اصفهان همراه بود، حاضر شد.

برخلاف بسیاری از جلسات، این نشست راس ساعت اعلام شده (16:30) آغار شد که به علت تعدد سئوالات خبرنگاران 180 دقیقه طول کشید.
محورهای سخنان شهردار اصفهان در این نشست خبری که جمالی‌نژاد از آن به عنوان نشست هم‌اندیشی رسانه‌های شهر خلاق با شهرداری اصفهان نام برد شامل برشمردن اهداف اصلی همایش، تعداد پروژه‌های قابل ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی، گام برداشتن در راستای توسعه سریع و پایدار اصفهان و ... بود.

تحول در ساختار و خروج از تشریفات مرسوم اینگونه نشست‌ها، یکی از شاخصه‌های این جلسه صمیمی بود، همچنین پیشنهادات و انتقاداتی بدون سانسور و صریح میان خبرنگاران و شهردار اصفهان رد و بدل شد.

وی برگزاری این هم اندیشی را به فال نیک گرفت و افزود: شهرداری در هر دوره ای تاکتیکی را برای تعامل با رسانه ها قرار می دهد که بنده در این دوره همدلی و همزبانی و هم اندیشی با رسانه ها را مشی کاری خود قرار داده ام.

مهدی جمالی نژاد در ادامه اظهار داشت: اصفهان یک عمل جراحی نیاز دارد که برای تحقق این امر نیاز به مشارکت همه بخش هاست.



وی ادامه داد: در حال حاضر ما با اولویت بخشی به پروژه های مشارکتی در شهر اصفهان 130 طرح را با همین روش در دستور کار برای اجرا قرار داده ایم.

پایان بخش این نشست اهدای صنایع دستی اصفهان به رسم یادبود و همچنین صرف عصرانه‌ای سنتی شامل آش و نان و پنیر و سبزی بود، عصرانه‌ای خلاق در شهری که نشان خلاق بودن را بر سینه دارد.

ناگفته نماند شهردار اصفهان در پایان این جلسه خبرنگاران را به نشستی چالشی پیرامون عملکرد چند ماهه خود در سکانداری مدیریت شهری اصفهان دعوت کرد که قرار است در بهمن‌ماه برگزار شود.

به گزارش تابناک، این نشست خبری که با تبادل اندیشه ها با شهردار اصفهان در نوع خود کم نظیر بود، با طرح سه پرسش اول از سوی سه روزنامه شهر اصفهان آغاز شد و دیگر رسانه ها نیز به ترتیب ثبت نام سوالات و ایده های خود را با شهردار اصفهان مطرح کردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار