کد خبر: ۱۶۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 11 January 2016
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده گفت: به منظور حمایت از کودکان زیر شش سال نیازمند و دچار سوء تغذیه تعداد 100سبد غذایی بین خانواده های این کودکان توزیع شد.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان، بشیر بصیری فرد گفت: سوء تغذیه کودکان از مشکلات شایع در بین خانواده هاست و کودکی که از غذای کافی برای تأمین نیازهای جسمی خود بهره مند نباشد، مبتلا به سوء تغذیه و اختلال رشد می شود.
وی با بیان اینکه يكي از مسائل مهم مرتبط با سلامت كودكان، مسئله تغذیه آنها است، اظهار کرد: این کودکان توسط مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت شناسایی و برای دریافت کمک هزینه سبد غذایی به کمیته امداد معرفی می شوند.
بصیری فرد تصریح کرد: در همین راستا و با هدف بهبود تغذیه کودکان زیر شش سال مبتلاء به سوء تغذیه و اختلال رشد، 100بسته مواد غذایی بین خانواده های این کودکان توزیع شد.
وی ارزش این سبدهای غذایی را شش میلیون تومان عنوان کرد و بیان داشت: در سال جاری این سومین مرحله از توزیع سبد غذایی بوده و در آینده کودکان دارای سوء تغذیه در صورت بهبود از چرخه حمایت طرح پیشگیری از سوء تعذیه کودکان زیر شش سال کمیته امداد خارج و افراد جدید پس از معرفی خانه های بهداشت این شهرستان جایگزین افراد بهبود یافته می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار