رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت:
همه ما به حفظ سلامت و امنیت انتخابات متعهد هستیم و براساس قانون برای تحقق آن تلاش می کنیم.
کد خبر: ۱۶۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 10 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: همه ما به حفظ سلامت و امنیت انتخابات متعهد هستیم و براساس قانون برای تحقق آن تلاش می کنیم.
فارس به نقل از ایرنا گزارش داد: حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام که با حضور اعضا و همچنین مسئولان روابط عمومی فرمانداری شهرستان های تابعه استان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه روابط عمومی در نظام اطلاع رسانی و ارتباط بین دولت و ملت و مسئولان و مردم جایگاهی برجیته و ممتاز است.
وی با بیان اینکه اهمیت این جایگاه بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: نقش، کارکرد و اثر بخشی روابط عمومی ها در شفاف سازی و معرفی خدمات و عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم و انعکاس مسایل و مشکلات مردم به مسئولان کمک کرده تا مسئولان نظام در سطوح مختلف از مطالبات و خواسته های مردم به خوبی آگاه باشند.
کلانتری تاکید کرد: روابط عمومی ها بخاطر ارتباط موثر با رسانه ها همیشه در روند مسایل و مشکلات مردم قرار دارند و انها را به مسئولان منتقل می کنند تا آنها برای حل این مشکلات برنامه ریزی کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: یکی از مجموعه هایی که در تحقق شعار هوشمندانه سال 94 ایفای نقش می کنند روابط عمومی دستگاه ها و سازمان ها هستند که باید تلاش کنیم ارزش این جایگاه را بدانند.
وی با بیان اینکه در حوزه اطلاع رسانی باید از ظرفیت رسانه ها کمک گرفت، گفت: آنچه که تاکنون در حوزه اطلاع رسانی انتخابات اسفند ماه انجام شده خوب است ولی باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
کلانتری نقش روابط عمومی ها و اعضای کمیته اطلاع رسانی را در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه مهم دانست و افزود: باید برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسترسازی در بخش های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: همانطوریکه رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند باید تلاش کنیم مردم بخاطر ایران و سربلندی نظام اسلامی و حفظ اقتدار و امنیت و ثبات این کشور در انتخابات هفتم اسفند مشارکتی همچون همیشه حداکثری داشته باشند.
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: امروز انسجام ملی بسیاری از کشورهای همسایه، امنیت، منافع ملی و تمامیت عرضی شان بخطر افتاده است ولی ایران اسلامی بخاطر مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم در عرصه های انتخابات و حمایت از نظام، دارای امنیت مطلوب و خدشه ناپذیر است.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی اینک بازیگر مهم عرصه جهانی و منطقه ایی است بنابراین حضور و مشارکت مردم در این دوره از انتخابات علاوه بر اینکه ضامن اقتدار و امنیت کشور است باعث یاس و ناامیدی دشمنان و ناکارآمدی توطئه های آنان نیز می شود.
کلانتری افزود: نقش روابط عمومی ها و اعضای کمیته اطلاع رسانی در انتقال این مباحث به مردم و تبیین نقش و جایگاه مردم در ایران اسلامی مهم است لذا تلاش کنیم بستری فراهم اوریم تا مردم مشارکتی آگاهانه و حضوری حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند.
وی اظهار کرد: با سیاست گذاری خوب و سهیم کردن همه دستگاه ها و نهادها باید فضا را به گونه ایی پرشور و با نشاط کنیم که همه احساس کنند ابزارها فراهم است تا یک جشن بزرگ حماسی، مانور قدرت و یک انتخابات اثر گذار داشته باشیم.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام هم در این نشست با اشاره به اینکه دولت در عرصه رسانه مظلوم است، گفت: باید تلاش کنیم با انتقال صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات به مردم زمینه حضور آگاهانه شان را در انتخابات فراهم کنیم.
بهمن جلیلیان تاکید کرد: در شرایطی که مخالفان دولت با استفاده از رسانه های در اختیار سعی در مخدوش نشان دادن خدمات این دولت دارند باید مردم را از خدمات و فعالیت های دولت در بخش های مختلف آگاه کنیم.
وی یادآور شد: انتظار داریم اعضای کمیته اطلاع رسانی در ستاد استان و مسئولان کمیته های فرعی در شهرستان ها برای تحقق برنامه ها و اهداف دولت بخصوص در جلب مشارکت مردم در انتخابات اسفند ماه امسال تلاش کنند.
جلیلیان افزود: یکی از اقداماتی که باید انجام گیرد برنامه ریزی برای ایجاد شور و نشاط در شهرستان ها برای حضور حداکثری مردم است که انجام این کار باعث افزایش میزان مشارکت مردم می شود.
ارتباط موثر و مستمر با ستاد انتخابات شهرستان ها، رصد اخبار انتخابات و فعالیت های مرتبط، تهیه بولتن و ارائه به فرمانداران و ایجاد لینک اطلاع رسانی انتخابات در پایگاه های خبری فرمانداری ها از جمله مواردی بود که جلیلیان به آنها اشاره کرد و خواستار تلاش مسئولان کمیته های فرعی ستاد انتخابات شهرستان ها برای انجام آنها شد./پ
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار