یونس قیطانی؛
کارشناس مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، گفت: نشریاتی که به طور مرتب فعالیت نکرده و چاپ نشوند، پروانه فعالیت آنها توقیف خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 10 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، کارشناس مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، گفت: نشریاتی که به طور مرتب فعالیت نکرده و چاپ نشوند، پروانه فعالیت آنها توقیف خواهد شد.

یونس قیطانی، صبح امروز (20 دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، به نشریه های محلی استان نسبت به اعمال ماده ۱۶ هشدار داد و اظهار کرد: هیات نظارت بر مطبوعات در وزارت ارشاد نشریاتی را که چاپ مرتب نداشته و یا اعلام وصول نکرده اند مشمول این قانون (توقیف پروانه فعالیت) می شوند.

وی، با اشاره به فعالیت ۴۴ هفته نامه و فصلنامه، نمایندگی ۶۴ روزنامه سراسری، ۱۵ خبرگزاری و ۱۴ سایت خبری تحلیلی در استان افزود: ۹ نشریه و سایت در استان منتظر دریافت مجوز برای فعالیت هستند.

کارشناس مسئول مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، یادآور شد: پنج مورد از این تعداد نشریه شامل هفته نامه و فصلنامه و مابقی سایت های خبری تحلیلی هستند.

قیطانی، ادامه داد: فعالیت این نشریه ها و سایت ها در صورت اخذ مجوز از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می شود.

وی، خاطرنشان کرد: امسال مجوز چاپ یک روزنامه، یک هفته نامه و یک فصلنامه در استان از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار