از آغاز اجرای طرح امداد نوروزی مرکز 115 گیلان تا پایان روز گذشته، یک هزار و 233مورد ماموریت انجام گرفته که از این تعداد، 244 مورد مربوط به تصادف و بقیه غیرتصادفی را شامل می شود
کد خبر: ۱۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 23 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ، جمشید محمدی گفت: این خانواده شامل دو نفر زن و یک مرد در شهرستان تالش بودند که به دلیل روشن کردن گاز پیک نیک بمنظور استفاده از گرمای آن، دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

وی اظهار داشت: این تعداد از مسافران با اقدامات کارشناسان فوریت های پزشکی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان نجات یافتند.

وی خاطر نشان کرد: از آغاز اجرای طرح امداد نوروزی مرکز 115 گیلان تا پایان روز گذشته، یک هزار و 233مورد ماموریت انجام گرفته که از این تعداد، 244 مورد مربوط به تصادف و بقیه غیرتصادفی را شامل می شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان یادآور شد: یکصد و 79 مورد ماموریت تصادفی و 390 مورد ماموریت غیرتصادفی منجر به بستری در بیمارستان های استان شده است.

طرح امداد نوروزی مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از چهارشنبه هفته گذشته در پایگاه های سراسر استان به اجرا درآمده و تا نیمه فروردین ماه ادامه دارد.

همه 57 پایگاه امدادی مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان شامل 24 پایگاه شهری و 33 پایگاه جاده ای در طرح امداد نوروزی فعال شده است. 

یک ایستگاه سلامت در پایانه شهر رشت با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه کارکنان آموزش دیده در طرح امداد نوروزی 115 گیلان فعال شده است. 

مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان دارای بیش از 400 نیرو، 80 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار