بررسی عملکرد مالی الیت در شورای شهر مشهد آغاز شد ؛
درحالیکه شهردار مشهد «الیت» را زیان دهنده! معرفی کرده بود رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد، از آغاز بررسی حساب های مالی الیت در شورای شهر خبر داد و تصریح کرد که قطعا الیت زیانده نیست!
کد خبر: ۱۶۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴ 10 January 2016
به گزارش تابناک رضوی همین یکی دوهفته پیش بود که شهردار مشهد در پاسخ خبرنگاری که خواستار شفاف سازی در زمینه مسایل الیت شده بود، فقط به گفتن این جمله که «دریافت ما در مقابل هزینه‌ها بسیار ناچیز است»، اکتفا کرد اما واقعیت این است که شهروندان همچنان از ثبت خلاف واقع بدهی در حساب هایشان، ناراضی باقی ماندند، بخصوص اینکه شورای شهر هم با تصویب افزایش تعرفه پارک حاشیه ای، به کمک شهرداری آمد.
«سیدجلال فیاضی»، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر، با بیان اینکه هفته گذشته بخشی از صورت حساب های مالی الیت برای بررسی و شفاف سازی به کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا تحویل شده است، به خبرنگار ما گفت: این حساب ها در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک الیت در حال بررسی است.
وی افزود: بررسی بخشی از حساب های مالی الیت از هفته گذشته در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا آغاز شده و برداشت من این است که الیت قطعا زیان ده نیست، البته باید میزان سود و زیان الیت به طور کامل مشخص شود.
وی با بیان اینکه به دلیل زیرپوشش نرفتن تمام معابر، شاید هم اکنون میزان درآمد و هزینه الیت همخوانی نداشته باشد، تصریح کرد: برای واگذاری الیت به بخش خصوصی باید تمام معابر مورد نظر تا سقف 118 معبر تحت پوشش پارک حاشیه ای الیت قرار گیرد تا پس از مشخص شدن میزان سود و زیان الیت بتوان درباره قیمت واگذاری آن به بخش خصوصی تصمیم گرفت.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بیان کرد: احتمالا در 8 ماه آینده تمام معابر مد نظر به مجموعه خیابان ها و معابر الیت افزوده خواهد شد.
تأخیر در خصوصی سازی به ضرر شهرداری است
وی درباره کمبود مراکز پاسخگویی در الیت نیز گفت: در کنار تأکید بر افزایش مراکز پاسخگویی، یکی دیگر از تأکیدات موجود، امکان عضویت آسان مشترکان در سایت الیت است تا این افراد بتوانند به راحتی وارد سایت شوند و صورت حساب عملکرد خود را به طور شفاف دریافت کنند.
وی افزود: هر چقدر روند خصوصی سازی الیت دیرتر انجام شود، ضرر و زیان بیشتری متوجه شهرداری می شود و در همین زمینه، یکی از تأکیدهای شورای شهر تسریع در روند خصوصی سازی مجدد الیت است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
لطفا فقط دکه هاش زیاد شدن وقت ملت گرفته نشه....:))))
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار