مدیر کل ورزش و جوانان لرستان به همراه چند تن از مسئولان ورزشی استان از هرمز شرفی بازیکن خوش تکنیک و خوب فوتبال لرستان در بیمارستان شهید رحیمی عیادت کردند.
کد خبر: ۱۶۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷ 10 January 2016
به گزارش خیزگزازی تابناک لرستان ، شامگاه دیشب ، مدیر کل ورزش و جوانان لرستانی به همراه چند تن از مسئولان ورزشی ، از هرمز شرفی فوتبالیست پیشکسوت لرستانی در بیمارستان شهید رحیمی عیادت کردند.


هرمز شرفی بازیکن شماره7 و هافبک ارزنده و شوت زن اسبق تیم ملی فوتبال امید ایران و تیمهای فجر تهران, خیبر خرم آباد, فجر 57, مهمات سازی تهران, صنایع دفاع درود, پارسیلون لرستان, عقاب پشت بازار و. . . در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد در بستر بیماری است .

وی در تاریخ دوازهم آذرماه بخاطر پارگی تحال دچارعفونت معده شده بود به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد انتقال یافت و پس از وخیم تر شدن وضع جسمی بیمار توسط پزشک معالج دکتر احمدی راهی آزمایشگاه و سی تی اسکن شد که پس از اطلاع از جواب آزمایشها,توده ای در سر بیمار مشاهده شد پیامدهایی همچون تشنج و کما را برای هرمز شرفی به همراه داشت و تا بدین لحظه عملهای گوناگونی روی او انجام گرفته که همچنان تحت مراقبت ویژه در بیمارستان شهید رحیمی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار