مدیرعامل تراکتورسازی با تشریح وضعیت نقل و انتقالات تیمش گفت که تراکتورسازی با قدرت گام در رقابت‌های آسیایی می‌گذارد.
کد خبر: ۱۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 09 January 2016
به گزارش تابناک تبریز، سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی  درباره وضعیت بختیار رحمانی و اینکه آیا این بازیکن در نیم فصل دوم برای سرخ‌های تبریز به میدان می‌رود یا نه گفت: ما یک بحث کلی داریم که بازیکنان سرباز می‌توانند برای تیم‌هایی مثل تراکتورسازی به میدان بروند. بختیار رحمانی یک سرمایه ملی است و صحبت‌هایی مبنی بر کسر خدمت او مطرح بود ولی استعلام‌های ما نشان داد که او همچنان سرباز است. بعد از قضایایی که پیش آمد و در جریان آن هستید هم بختیار رحمانی با آقای قلعه‌نویی صحبت کردند و در نهایت قرار شد تمام و کمال در خدمت تیم باشد.

او ادامه داد: همانطور که می‌دانید بعد از قضایایی که اخیراً رخ داده است، ما باید همه تلاش خود را بکنیم تا مقابل تیم‌های عربستانی و سایر تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با قدرت به میدان برویم. بازیکنان تراکتورسازی همگی سرباز نظم هستند و ما برای جنگیدن در زمین نیاز داریم تا قدرتمندتر باشیم. بختیار رحمانی هم در همین راستا قرار شد با قدرت در تراکتورسازی کار کند و به تیم کمک کند.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره بحث جذب هاشم بیک‌زاده از سوی تیمش گفت: به صورت کلی باید بگویم که برخی بازیکنان رضایت‌نامه دارند و بازیکن آزاد هستند که می‌توانیم با خود آنها مذاکره کنیم و یک دسته هم بازیکنانی هستند که آزاد نیستند و باید ابتدا با باشگاه‌های آنها مذاکره کنیم. در مورد بیک‌زاده هم چنین چیزی مطرح است و باید ببینیم وضعیت او چگونه است. در کل ما تمایل داریم که او را جذب کنیم ولی باید شرایطش را ببینیم که چطور است و چگونه می‌توانیم با او مذاکره کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره عبدالله‌زاده بیان کرد: این بازیکن در حال حاضر در اختیار نیروی زمینی است و آنها در موردش تصمیم‌گیری می‌کنند. با توجه به اینکه او به ما گفته بود اندکی از خدمتش مانده و باید در نیم فصل دوم به فولاد برگردد از او استفاده نکردیم تا مشکلی برایش پیش نیاید.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که قرار است طهماسبی را با شریفات و جماعتی معاوضه کنند، گفت: خیر. ما پیشنهادمان به فولادی‌ها این است که چاگو یا جماعتی را بدهند تا با طهماسبی معاوضه کنیم. در حال حاضر هم ما منتظر پاسخ فولادی‌ها هستیم.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت شریفی در نهایت به کجا رسید، گفت: ان‌شاءالله مشکل او حل می‌شود. با نیروهای مسلح صحبت کرده‌ایم و تقاضای خود را ارائه داده‌ایم. امیدواریم که مسئولان محترم محبت کنند و در نظر بگیرند که ما در رقابت‌های آسیایی بازی‌های بزرگی داریم و شرایط ما یک شرایط ملی در آسیا خواهد بود. در آسیا بحث تراکتور مطرح نیست و بحث منافع ملی مطرح است. ما امیدواریم تا مسئولان محترم مساعدت لازم را انجام دهند.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان و در پاسخ به این سوال که عملکرد تیمش را در نیم فصل دوم چطور ارزیابی می‌کند، گفت: ما با امید زنده‌ایم و تمام سعی ما در نیم فصل دوم جهت جبران مافات است. تمام مجموعه باشگاه تراکتورسازی از هیات مدیره تا بازیکنان تلاش می‌کنند تا تیم موفق شود و ان‌شاءالله یک تراکتور متفاوت را در نیم فصل دوم ببینیم./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار