مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه گفت: سالم‌سازی محیط زندان‌ها لازمه تحقق اهداف اصلاحی است.
کد خبر: ۱۶۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 08 January 2016
مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه گفت: سالم‌سازی محیط زندان‌ها لازمه تحقق اهداف اصلاحی است.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اژدر اسدبگی در نشست هم اندیشی مسئولان حفاظت و اطلاعات زندان‌های کرمانشاه که با موضوع بررسی راهکارهای ارتقاء فعالیت‌های زندانبانی علمی برگزار شد، نظارت مستمر بر اجرای فرآیندهای تامینی و تربیتی را ضروری خواند.

اسدبگی حفظ امنیت و سالم سازی محیط زندان‌ها را لازمه تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی دانست و نقش بسزای کارکنان حوزه‌های نظارتی را در این راستا بسیار موثر بیان کرد.

عضو شوری قضایی استان کرمانشاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی زندانیان و تکریم خانواده‌های آسیب‌پذیر آنان را هم مورد تاکید قرار داد و توجه بیش از پیش مسئولان زندان‌ها به این امر مهم را خواستار شد.

وی رصد فعالیت‌های حوزه زندانبانی با هدف شناسایی چالش‌ها و ارائه پیشنهادات کاربردی برای حل معضلات را یکی از وظایف خطیر مسئولان حفاظت و اطلاعات دانست .

در ادامه این نشست یک روزه هم اندیشی، سرپرست اداره حفاظت و اطلاعات زندان‌های کرمانشاه گزارشی از فعالیت ها و کارگاه های آموزشی را تشریح کرد.

گودرز منصوبی به برگزاری دروه های تخصصی با هدف آگاه‌سازی مسئولان بخش‌های مختلف زندان‌های استان اشاره و تداوم این روند را بر ارتقاءشاخص‌های زندانبانی و فراهم شدن زمینه بازگشت سالم مددجویان به کانون خانواده را موثر بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار