رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت:
با وجود بارش خفیف برف در مناطق کوهستانی و گردنه های برف گیر استان، همه راه های ارتباطی اصلی و فرعی باز است و مشکلی از بابت تردد خودروها نداریم.
کد خبر: ۱۶۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 08 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: با وجود بارش خفیف برف در مناطق کوهستانی و گردنه های برف گیر استان، همه راه های ارتباطی اصلی و فرعی باز است و مشکلی از بابت تردد خودروها نداریم.
سرهنگ محسن ناصری روز جمعه در مورد آخرین وضعیت راه های استان ایلام به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: هم اکنون در بیشتر جاده های ارتباطی استان شاهد بارش باران هستیم و در برخی مناطق نیز مه گرفتگی داریم.
وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و گردنه های برف گیر استان به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد در هنگام تردد در این مسیرها با احتیاط رانندگی کنند.
سرهنگ ناصری تاکید کرد: از رانندگان وسایل نقلیه درخواست می کنیم با توجه به شرایط نامساعد جوی، در هنگام تردد در جاده های برون شهری با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی حرکت کنند.
وی یادآور شد: رانندگان توجه داشته باشند قبل از حرکت از سالم بودن خودرو ، سیستم گرمایشی و برف پاک کن اطمینان حاصل کرده و تجهیزات و وسایل مورد نیاز سفر زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگان به یاد داشته باشند همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در جاده های برون شهری و کوهستانی الزامی است و چنانچه خودرویی بدون زنجیر چرخ وارد جاده شود ماموران پلیس راه از ادامه حرکت خودرو جلوگیری می کنند.
وی با اشاره به افزایش تردد وسایل نقلیه در جاده ارتباطی به سمت منطقه عملیاتی میمک در جاده ایلام - مهران و بارش شدید باران در این مسیر از رانندگان خواست از سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.
سرهنگ ناصری گفت: عوامل پلیس راه در طول این مسیر که قرار است تا ساعتی دیگر آیین سالگرد عملیات فاتحان میمک در محل اجرای این عملیات برگزار شود، مستقر هستند و نسبت به هدایت خودروها و برخورد با خودروهای متخلف اقدام می کنند.
بارش باران و برف از بامداد امروز در مناطق مختلف استان ایلام آغاز شده است و براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی، سامانه بارشی جدید تا روز یکشنبه هفته آینده این استان را تحت تاثیر قرار می دهد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار