کد خبر: ۱۵۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 07 January 2016
به گزارش تابناک یزد، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همبستگی بین مسلمانان جهان گفت: راهپیمایی اعتراض‌آمیز و محکوم کردن اعدام شیخ نمر همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار می شود.

سعید زارع با بیان اینکه استکبار جهانی سعی دارد با اسلام هراسی جایگاه انقلاب اسلامی و نقش تأثیرگذار آن را در جوامع بین‌المللی را کم‌رنگ‌ کند، اظهار داشت: جنایات استکبار جهانی، زمین‌های سرعت بیداری اسلامی در کشورهای تحت ستم را فراهم می‌کند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت توجه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد شهادت شیخ نمر گفت: وحدت و همبستگی جهان اسلام نقش مهمی در سرنگونی استکبار جهانی و ایستادگی در برابر جنایات مستکبران جهان دارد.

وی حق‌گویی و مطالبه‌گری حقوق شیعیان عربستان را از جمله ویژگی‌های شیخ نمر دانست بیان کرد: رهبر شیعیان عربستان به دلیل دفاع از حق و مکتب تشیع توسط رژیم آل‌سعود دستگیر و به شهادت رسید.

زارع سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود به ویژه قتل آیت‌الله شیخ نمر را نشانه عدم پایبندی به قوانین حقوق بشر عنوان کرد و اظهار داشت: شیخ نمر با بیان حقایقی از جنایات رژیم آل سعود و وابستگی آن به آمریکا و دیگر مستکبران جهان سعی بر ترویج فرهنگ بیداری اسلامی بین شیعیان عربستان داشت.

وی استقلال در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را از جمله مهمترین راهکارهای ایستادگی در برابر استکبار جهانی دانست و بیان کرد: ولایت‌مداری، ایجاد همدلی و همزبانی از جمله ضرورت‌های عصر امروز جامعه اسلامی است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: جمعه 18 دی ماه بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور، تجمع اعتراض آمیز نمازگزاران و اقشار مختلف جامعه به اعدام شیخ نمر در یزد برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار