مدیرکل راه آهن قم:
مدیرکل راه آهن قم گفت: روزانه 20 هزار مسافر در قالب 44 قطار مسافربری در ایستگاه های راه آهن این استان جابجا می شوند.
کد خبر: ۱۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 22 March 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، فرشاد زادخور در گفت وگویی اظهار کرد: روزانه سه هزار و 800 صندلی از ظرفیت قطارهای مسافربری که در محورهای قم تردد می کنند، ویژه شهروندان قم می باشد که به مقصدهای مختلف تردد می کنند.
وی با بیان اینکه بیشترین مسافر در مسیر قم به مشهد جابه جا می شود، خاطرنشان کرد: روزانه چهار قطار رفت و برگشت مسافربری در این مسیر حرکت می کند.
زادخور با اشاره به کاهش تعداد ترددها در مسیر قم به تهران و برعکس، افزود: به دلیل تعطیلی دانشگاه ها و ادارات دولتی در ایام نوروز درخواست سفر به تهران کاهش یافته است و چهار قطار رفت و برگشت این مسیر را در مسیرهای طولانی قرار داده ایم.
وی با بیان اینکه ستاد نوروزی راه آهن از 25 اسفند ماه سال گذشته فعال شده است، گفت: این ستاد متشکل از رییسان و معاونان ادارات راه آهن قم است که به صورت 24 ساعته در مرکز کنترل ترافیک راه آهن استان فعال می باشند. 
وی گفت: گزارشهای دریافتی در کمیسیون ویژه ای بررسی و نقصهای احتمالی برطرف می شود تا از تاخیر قطارها جلوگیری شود و رضایت زائران و مسافران را به همراه داشته باشد و همچنین، مساجد و سالنهای ایستگاه های قطار قم به امکانات رفاهی تجهیز شده اند تا خدمات و تسهیلات مناسبی و شایسته ای در اختیار مسافران قرار گیرد.
ستاد تسهیلات امور زائرین استانداری قم در ساختمان فرمانداری قم واقع در خیابان شهید لواسانی (ساحلی)، استقرار یافته است و مسافران برای کسب آخرین خدمات و اخبار این ستاد می توانند به پایگاه اطلاع رسانی آن به نشانی http://qomsafar.ir مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار