معاون گردشگری و زیارت استاندار فارس گفت: توزیع سفر و توسعه گردشگری در این استان نباید تنها به ایام نوروز اختصاص یابد بلکه در طول سال باید با برنامه ریزی مناسب، جذب گردشگر محقق شود.
کد خبر: ۱۵۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 05 January 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس: شاپور رستمی در پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس در شیراز بیان کرد: قابلیت های گردشگری فارس در ابعاد مختلف مربوط به یک دوره زمانی خاص در سال نیست بلکه باید با اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب برای جذب گرشگر به این استان در تمام ایام سال اقدام شود.
وی افزود: حضور و اقامت مسافران و گردشگران به ویژه در ایام نوروز نباید فقط منحصر به شیراز شود بلکه ضروری است هر 28 شهرستان فارس برای معرفی و شناسایی جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و زیارتی شهرستانشان برنامه ریزی کنند.
رستمی اظهارداشت: ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در استان فارس باید در طول سال انجام شود تا شاهد جذب هر چه بیشتر گردشگر باشیم و در این زمینه مشارکت هر بیشتر بخش خصوصی و انجام کارهای خلاقانه و به روز در توزیع مناسب سفر در این استان موثر است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس هم در این نشست گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارایه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی که به این استان سفر می کنند پیش بینی می شود در نوروز 95 شاهد افزایش چشمگیر شمار مسافران نوروزی به فارس باشیم .
مصیب امیری اضافه کرد: در نوروز 94 بیش از سه ملیلیون و 934 هزار نفر به استان فارس سفر کردند که بیشترین اسکان آنها به ترتیب در مدارس، چادرهای مسافرتی، کمپ های اسکان، مهمانپذیرها، خانه های مسافر، هتل ها و هتل آپارتمان های این استان بود.
وی ادامه داد: در نوروز 94 بیش از یک هزار و 431 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات و موسسه های گردشگری و واحدهای اقامتی استان فارس نیز صورت گرفت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار