مدیرکل کمیته امداد مازندران
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به ترویج سنت حسنه صدقه به نیازمندان در جامعه، گفت: مازنی‌ها ماهانه ۱۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت می‌کنند.
کد خبر: ۱۵۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 04 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، تیمور طهماسب پور با اشاره  به اهمیت پرداخت صدقه در جامعه، اظهار داشت: مازندرانی‌ها ماهانه 15 میلیارد ریال صدقه پرداخت می‌کنند.

وی افزود: در طرح اکرام ایتام در 9 ماهه امسال بیش از10 میلیارد تومان  به این نهاد کمک شده که دراختیار خانوده‌های ایتام  قرار گرفت.

طهماسب پور گفت: باغدارانی که که تمایل داشتند محصولات  درختی را به  طور شاخص به این نهاد پرداخت کنند آن درختان را تحت عنوان شجره طیبه نامگذاری و در زمان برداشت محصول آن  در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد که  صرف امور نیازمندان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران بیان کرد: انتظار داریم رسانه‌ها تعامل خوبی با امداد داشته باشند و کارشناسان مذهبی در رسانه  ملی، مردم را با  آثار و برکات صدقات و زکات آشنا کنند.

وی به تهیه بانک اطلاعاتی جامع زکات در مازندران اشاره  کرد و گفت: با همکاری با سازمان جهاد کشاورزی دراین زمینه می‌توانیم با تهیه بانک اطلاعاتی تعداد باغداران،کشاورزان و دامدارن استان را شناسایی و از این  طریق گام موثری در زمینه زکات برداریم.

طهماسب پور بیان داشت: در شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی، 20 هزار کیسه‌ برنج وگندم و هشت هزار سبد مرکبات میان کشاورزان و  باغداران استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، تصریح کرد: در زمینه  زکات واجب بیشتر در زمینه برنج و مرکبات بوده که 44 تن گندم، 15 تن جو،48 تن برنج،65 تن مرکبات و مابقی نقدی بوده است.

وی گفت: امسال  از محل پرداخت زکات، 57پروژه عمرانی شامل مسجد، حسینیه، حوزه علمیه و جاده‌سازی در استان هزینه شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار