مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با تاکید بر اینکه سهم کودکان و نوجوانان از رسانه های استان مشخص شود خواستار پرداختن بیشتر آنها به این مقطع سنی شد.
کد خبر: ۱۵۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 04 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به قابلیت های کودکان و نوجوانان استان،انعکاس فعالیت و پرداختن به موضوعات مربوطه به آنان را یک اقدام مفید در جهت افزایش انگیزه و رشد فرهنگی فرزندان دانست.

وی از راه اندازی صفحه تخصصی کودکان و نوجوانان مازندرانی در روزنامه همشهری خبر داد و از آن به عنوان یکی از خواسته های بر حق کانون یاد و اظهار امیدواری کرد تا سایر رسانه های استان نیز در جهت این همیشگی و همکاری اقدام کنند.


عزیززاده گرجی یاد آور شد: آثار و فعالیت های اعضای کانون در بخش ادبی، هنری و فرهنگی این اداره کل پنجشنبه های هر هفته در یک صفحه با عنوان' مرغک' در روزنامه محلی حرف مازندران به چاپ می رسد.


او فعالیت کودکان و نوجوانان در برخی از مراکز کانون را چشم گیر توصیف کرد و با اشاره به اینکه آنان در سرایش شعر، داستان نویسی و حتی تالیف کتاب فعالند، گفت: انعکاس این فعالیت ها می تواند آنان را به عنوان نویسنده، پژوهشگر و نخبگان علمی یا ورزشی به چهره های سرشناس تبدیل کند. 


مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران اظهار کرد: ما می توانیم بچه هایی از مناطق مختلف استان را معرفی کنیم که هر کدام حرف های جدیدی برای گفتن داشته و در کارگاه های هنری و ادبی فعالیت مستمر دارند.


وی با بیان اینکه مربیانی با بیش از سه دهه همکاری با این اداره کل همکاری دارند، خاطر نشان کرد: انعکاس تجارب ارزشمند آنان در رسانه ها یقینا برای خانواده ها و فرزندان مفید خواهد بود. 


گرجی اضافه کرد: فهرست کاملی از مربیان برجسته و مجرب مازندرانی که در حوزه کودک و نوجوان در استان های دیگر کشور فعالند در دست داریم که استفاده از این بانک اطلاعاتی در قالب خبر و گزارش از طریق رسانه ها خالی از لطف نیست

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار