فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف دو تن مواد مخدر و هفت کیلوگرم طلای سرقتی در طرح محرم 2 در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 04 January 2016

 با حضور فرماندار، فرمانده انتظامی و مسئولان دستگاه قضایی، نظامی و انتظامی شهرستان رفسنجان امروز نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در محل کلانتری 11 این شهر دایر شد.

 نصرالله عباسی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح محرم دو که در راستای ارتقا‌ی امنیت اجتماعی اجرا شد، مقادیری مواد مخدر و کالای قاچاق کشف و تعدادی متهم دستگیر شدند.

وی در تشریح این کشفیات افزود: 200 قلم کالای قاچاق از جمله 2 هزار و 250 بسته سیگار، کشف یک فقره موتورسیکلت ، یک خودرو مسروقه، دو هزار و 412 کیلو انواع مواد مخدر شامل 207 کیلوگرم هرویین، 207 کیلوگرم مرفین، و یک هزار و 800 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به این‌که 224 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز نیز به دستگاه قضایی تحویل شده ادامه داد: تعداد 22 متهم تحت تعقیب و هشت نفر قاچاقچی دستگیر و 13 متهم مجرم در سایر جرایم‌ها نیز دستگیر شده اند.

وی با بیان این‌که 19 سارق و توقیف 154 موتورسیکلت مزاحم و متخلف و توقیف 27 دستگاه خودرو متخلف از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بود، خاطرنشان کرد: در مجموع 7.5 کیلوگرم طلا به همراه کوره ذوب طلا نیز کشف شد و در این زمینه چهار متهم و یک مالخر هم دستگیر شدند.

این مسول انتظامی اظهار کرد: متهمان سرقت طلاها که در پاساژ حاج‌شریف اقدام به این سرقت کرده‌اند به جرم خود اعتراف و پنج کیلوگرم از طلاها را تحویل دادند.

عباسی گفت: 59 رأس گوسفند سرقتی که ذبح شده‌ است از سارقان کشف و ضبط شده و دستگیری یک نفر از اعضای باند سرقت مسلحانه و یک نفر هم متجاوز به عنف دیگر اقدامات در طرح محرم دو بوده است.

وی در زمینه کشف مواد مخدر متذکر شد: این مواد در قالب دو محموله در جاده‌های رفسنجان - سرچشمه و مسیر رفسنجان - کبوترخان کشف شده که یک مورد شب گذشته و یک مورد هم سه روز پیش بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان از همکاری رئیس شورای تأمین و دستگاه قضایی شهرستان رفسنجان قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار