معاون محیط‌ زیست ایلام گفت:
مردم در صورت مشاهده حیات‌ وحش در مناطق مسکونی بدون آسیب رساندن به آنها به محیط‌زیست استان‌ها اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۵۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 04 January 2016
به گزارش تابناک ایلام،  معاون محیط‌ زیست ایلام گفت: مردم در صورت مشاهده حیات‌ وحش در مناطق مسکونی بدون آسیب رساندن به آنها به محیط‌زیست استان‌ها اطلاع دهند.

«غلامرضا ابدالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: به‌علت بارش برف و سرما ممکن است انواع حیات‌وحش شامل روباه، پرندگان کل و بز برای تهیه غذا وارد مناطق مسکونی شوند و در اینجا مردم باید مهربانی خود را با حیات‌وحش را به نمایش بگذارند.

وی بابیان این‌که از شهروندها و اهالی مناطق مسکونی درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده بدون آسیب رساندن به حیوانات به محیط‌زیست اطلاع دهند، افزود: این دستگاه آماده امدادرسانی به حیات‌وحش است.

ابدالی خاطرنشان کرد: محیط‌زیست تمهیدات لازم برای کمک‌رسانی به حیات‌وحش مانند تأمین علوفه و یا گرم کردن محیط آن‌ها را در دستور کار دارد.

معاون محیط‌زیست ایلام یادآور شد: معمولاً با بارش برف‌های سنگین در ارتفاعات حیات‌وحش برای تأمین علوفه با مشکل مواجه می‌شوند ازاین‌رو وارد مناطق مسکونی می‌شوند که متأسفانه برخی افراد سودجو موجب اذیت و آزار این حیوانات بی‌پناه می‌شوند و در برخی موارد نسبت به زنده‌گیری و نگهداری آن‌ها در مناطق محصورشده اقدام می‌کنند./پ
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار