با هنرنمایی محسن یگانه؛
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از برگزاری هشتمین کنسرت موسیقی در این استان با هنرنمایی محسن یگانه خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴ 03 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از برگزاری هشتمین کنسرت موسیقی در این استان با هنرنمایی محسن یگانه خبر داد.

عمران خودآموز، ظهر دیروز(۱۲ دی) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: امسال هفت کنسرت موسیقی با حضور هنرمندانی چون علیرضا روزگار، مجید خراطها، مهدی احمدوند، محمد علیزاده و موسیقی سنتی در این استان برگزار شد، ضمن اینکه سال گذشته نیز ۱۰ کنسرت موسیقی پاپ و سنتی در استان ایلام اجرا شده بود.

وی، افزود: کنسرت محسن یگانه توسط شرکت فرهنگی و هنری ندای چنگ دوشنبه ۱۴ دی در سالن شهدای قلاویزان در ۲ سانس برگزار می شود.

خودآموز،ادامه داد: با توجه به اجرای این برنامه در سالن بالای ۵۰۰ نفر ظرفیت، مجوز اجرای این کنسرت از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، تاکید کرد: مردم فرهنگی و هنر دوست ایلام از برنامه های موسیقی استقبال خوبی داشته اند و اجرای این برنامه ها با هدف ایجاد فضای نشاط و شادابی در استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

خودآموز، با بیان اینکه واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز ۴۳ کنسرت موسیقی را در تهران و شهرستان ها صادر کرده است.

وی، گفت: با توجه به استقبال مردم از این هنر و تقاضاهای مکرر برای اجرای کنسرت و برنامه های موسیقی امسال برای نخستین بار شورای موسیقی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تشکیل شد.

معاون فرهنگی ارشاد ایلام، خاطرنشان کرد: این شورا با هدف رعایت فضای فرهنگ عمومی استان، بررسی فنی و محتوایی تقاضاها و ارایه برنامه های پیشنهادی برای ارتقا این هنر اصیل تشکیل که ضمن بهره گیری از صاحب نظران عرصه موسیقی، اجرای برنامه های موسیقی در استان از نظر کیفی و محتوایی مورد بررسی قرار می گیرد./پ


منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار