در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به میزبانی جبهه ایستادگی استان اردبیل اولین نشست هم‌اندیشی جبهه اصولگرایان در استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 01 January 2016

در این نشست که شامگاه چهارشنبه در محل ساختمان جبهه ایستادگی استان اردبیل برگزار شد اعضای گروه‌های اصولگرا شامل پیروان خط امام و رهبری، جبهه پایداری، جبهه ایستادگی، جامعه بانوان حضرت زینب(س)، جمعیت آبادگران جوان، حزب اسلامی ایران زمین، حزب توسعه و عدالت، و حزب موتلفه در کنار هم جمع شدند تا در آستانه انتخابات به اتحاد و انسجام در معرفی کاندیداهای مجلس خبرگان برسند تا زیر یک لوا فعالیت‌هایشان را انجام دهند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل بیان کرد: به هیچ‌وجه نباید در جریان اصولگرایی انشقاق و دودستگی به وجود آید چراکه همه بر این نظر معتقدند، ما در این ائتلاف پیشگام هستیم و از ماه‌ها قبل اعلام کردیم که آمادگی ائتلاف با سایر گروه‌های اصولگرا را داریم.

کوهی با بیان اینکه جبهه ایستادگی با ۱۵ حزب، پایداری نیز به همین تعداد حزب، پیروان خط امام و رهبری با ۱۵ حزب و جامعه زینب نیز با گروه‌های مختلف در صحنه حاضر هستند، گفت: ما از تشکیل جریان متحد اصولگرایی حمایت می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا جریان اصولگرایی فدای تصمیم‌گیری چهار نفر در یک اتاق بسته نشود بلکه به صورت منطقی و با مشاهده وضعیت انتخابات پیش‌رو گزینه‌هایمان را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه به هیچ‌وجه اعتقادی به حرکت و تصمیم‌گیری اصولگرایان در یک چهاردیواری نداریم بلکه باید مدبرانه عمل کنیم، مدعی شد: جریان نفوذ در مجلس خبرگان رهبری مسئله خطیری است که حتی بدتر از فتنه ۸۸ است و اگر ما غفلت کنیم نیروهای سازمان یافته‌ای راهی مجلس و خبرگان خواهند شد و به حرکت اصولگرایی ضربه‌ای واقعی خواهد خورد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل گفت: اتحاد اصولگرایان برای انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس و خبرگان رهبری قطعی و تحقق یافتنی است و هیچ شک و شبهه‌ای در آن نیست. مجیدی گفت: اولین نشست هم‌اندیشی گروه‌ها و احزاب اصولگرا به میزبانی جبهه ایستادگی و با حضور دیگر گروه‌های اصولگرا قطعا پر از خیر و برکت بوده و به معرفی گزینه‌های انتخاباتی شایسته در مجلس کمک خواهد کرد.

کلام‌الله صفری در اولین نشست هم‌اندیشی جبهه اصولگرایان در استان اردبیل گفت: جبهه پایداری فعالیت مجدد خود را در استان اردبیل از چند روز پیش آغاز کرده و تلاش ما بر این خواهد بود تا در کنار سایر گروه‌ها، احزاب و جریان‌های اصولگرا همچون سرباز مطیع در خط ولایت و حفظ و دفاع از اصول ارزش‌های انقلاب اسلامی در صحنه حاضر باشیم.
صفری ضرورت حضور نخبگان و جوانان را در این عرصه و استفاده از ظرفیت آنها در تقویت جبهه اصولگرایی و ایجاد عدالت اجتماعی بیان کرد و افزود: ما اعتقاد به حضور و پیشتازی روحانیت داریم چراکه پایگاه روحانیت را از بطن اساسی جامعه می‌دانیم.
صفری در ادامه سخنان خود بیان کرد: شعار ما اخلاص در برابر خدا، اطاعت از رهبر انقلاب، دفاع از جایگاه ولایت فقیه و صداقت با مردم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار