تاکید سخنرانان اولین گردهمایی سراسری شورای ائتلاف اصولگرایان بر وحدت:
هنوز مجلس ششم را فراموش نکردیم. ما مجلسی می‌خواهیم که جلوی رهبری نایستد چون اگر نماینده ای تابع ولایت بود، حتما دلسوز مردم و کشور نیز هست. فردی می آید و رای اصولگرایی را می‌شکند و می‌گوید که من احساس تکلیف کردم؛ نه می‌خواهد احساس تکلیف کنی و نه رای داری. در موضوع انتخابات خبرگان نیز تلاش هایی در حال انجام است و گروه‌های زیادی از اصولگرایان جمع شده اند اما نباید به این تعداد خود غره شویم.
کد خبر: ۱۵۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 31 December 2015

همایش "بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" از صبح امروز با حضور شخصیت‌های سیاسی و اصولگرا در سالن لاله مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش «تابناک تبریز»، همایش سراسری اصولگرایان با عنوان "بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" با حضور شخصیت‌های اصولگرا از صبح امروز (پنج‌شنبه) در سالن لاله مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد. قرار است در این مراسم آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، غلامعلی حداد عادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان، حجت‌الاسلام سیدرضا تقی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز و حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان به ایراد سخنرانی بپردازند.

در این همایش حجت الاسلام حسین ابراهیمی، پرویز سروری، سیدشهاب‌الدین صدر، حسین مظفر، حمیدرضا حاجی‌بابایی، محسن کوهکن، مسعود زریبافان، صادق محصولی، روح‌الامینی، روح‌الله فروزنده، الله‌کرم، محمد ناظمی اردکانی رئیس سابق سازمان ثبت احوال و مهدی چمران حضور دارند.


دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: مجلسی می‌خواهیم که جلوی رهبری نایستد

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز صبح امروز در اولین گردهمایی سراسری شورای ائتلاف اصولگرایان که با عنوان «بصیرت و تجدید میثاق با ولایت» در تهران برگزار شد، سخنرانی کرد که مهم‌ترین اظهارات وی به قرار زیر است:

* مقطع کنونی مقطعی حساس است نباید به کثرت جمعیت خود در نشست‌ها غره شویم.

* باید هدف اصولگرایان تشکیل مجلسی در خدمت اسلام و تابع ولایت باشد، نسبت به گروه‌گرایی و سهم‌خواهی در میان اصولگرایان در عرصه انتخابات هشدار می دهم. اگر بنابر تصمیم شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان، کاندیداهای گروه یا حزب خاصی در میان فهرست نامزدهای اصلح قرار نگرفتند نباید موجبات ناراحتی فراهم آورد.

*اخلاص در کارها را مشکل‌تر از خود کار و شرط مشمول شدن لطف الهی اخلاص است. وقتی اخلاص باشد دیگر بر سر صندلی مجلس دعوا نخواهد شد چرا که کاندیداها پیش خود محاسبه می‌کنند که با حضور من در انتخابات ممکن است رأی اصولگرایان شکسته شود پس من باید کنار روم.

*اگر در این مقطع حساس انتخابات دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی اشخاص گام‌های صادقانه بردارند می‌توانند بشارت داده و تبریک گویند که در کربلا همراه امام حسین (ع) و نیز در جمل به صفین و نهروان همراه امیرالمومنین (ع) بودند.

*دین را چگونه بهتر از این یاری کنیم که خبرگانی انتخاب نماییم تا تضمین تداوم ولایت باشند؛ اگر خدای ناکرده حادثه‌ای برای رهبر معظم انقلاب پیش آمد باید فکر آن روز را کرده باشیم و خبرگانی را امروز برگزینیم که بتوانند رهبری انتخاب کنند که بتواند بگوید من راه امام (ره) و رهبری را ادامه می‌دهم. چرا که ممکن است افرادی عالم و زاهد باشند اما باید دید گذشته‌شان چیست.

* البته خدا به رهبر انقلاب طول عمر دهد و امیدواریم دیگر نیازی نباشد تا ظهور امام عصر(عج)، خبرگان فردی را انتخاب کنند ولی باید فکر بعد را نیز کرد.

* (با یادآوری جهت‌گیری‌های مجلس ششم) باید مجلسی انتخاب کنیم که جلوی رهبری نایستد زیرا ما هر چه بدست آورده‌ایم ناشی از تبعیت از امام و رهبری بوده است.

* شایستگی‌های یک نماینده به طور خلاصه این است که تابع رهبری باشد چرا که اگر اینگونه بود دلسوز مردم هم خواهد بود و در عنصر تبعیت از ولایت همه فضائل جمع هستند.

*در ماجرای فتنه 88 خیلی‌ها می‌گفتند دو پیشگام فتنه سوابق درخشانی در انقلاب دارند؛ اگر آن دو این سوابق را نداشتند که مردم گول نمی‌خوردند.

*جوانان مراقب باشند که ادعای کاندیداها خالی از عمل نباشد.

* یکی از هنرهای آدمی *به ویژه در مقطع انتخابات عبور از ظاهرها و رسیدن به باطن‌ها است. شاید کسی به دنبال رأی باشد و در زمره اصولگرایان به انتخابات وارد شود و رأی آنان را بشکند؛ به این افراد می‌گوییم که احساس وظیفه نکن، شما نه وظیفه‌ای داری و نه رأی خواهی داشت.

* این تجربه قبلا رخ داده و هم تهران و هم شهرستان‌ها دچار معضل شدیم. نسبت به ریزش از بدنه انقلاب به رغم ورود صادقانه هشدار می دهم. این صدق را باید تا پایان حفظ کنیم و در هر مقطعی امیدمان به خدا باشد و مبادا که به خود غره شویم.


اگر کسی وحدت اصولگرایان را بشکند باید هزینه آن را هم در این دنیا و هم در آخرت بدهد.

غلامعلی حدادعادل سخنگوی شواری ائتلاف اصولگرایان، در همایش سراسری اصولگرایان که با عنوان "همایش بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" از صبح امروز (پنج‌شنبه) در سالن لاله مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، اظهار داشت: شرط اول اصولگرایی اخلاص است و اگر وارد صحنه انتخابات می‌شویم باید برای خدا وارد شویم.

وی ادامه داد: تعصب حزبی با اصولگرایی در تضاد است و تشکل‌های حزبی را باید برای انقلاب بخواهیم نه اینکه انقلاب را برای تشکل و حزب مورد نظر خودمان بخواهیم.

حداد عادل با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی باید در ائتلاف بزرگ اصولگرایان تعصبات را کنار بگذاریم، تصریح کرد: باید تعصب‌های شخصی و حزبی را پشت در ائتلاف بگذاریم و به عنوان اصولگرا وارد شویم و برای پیروزی اصولگرایان تلاش کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در پایان تاکید کرد: به آینده امیدواریم و تشکل‌های اصولگرایی تاکنون وحدت خود را نشان دادند و اگر کسی این وحدت را بشکند باید هزینه آن را هم در این دنیا و هم در آخرت بدهد ما باید آماده باشیم تا اگر لازم بود برای خدا و در شرایطی که مصلحت است کنار بکشیم و تابع تصمیم شورا باشیم.

حداد عادل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ما بعد از ماه‌ها مشورت، همدلی و همزبانی میان نمایندگان تشکل‌های بزرگ اصولگرا و استمداد از فقهای ارجمند (آیات عظام یزدی، مصباح و موحدی کرمانی) با همت ایشان شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان را شکل دادیم و امیدواریم شاهد نتایج مثبت این ائتلاف در انتخابات آینده باشیم.

وی همچنین با اشاره به حماسه 9 دی گفت: 9 دی لبریز شدن کاسه صبر ملتی بود که نزدیک به 6 ماه شاهد فتنه‌انگیزی دشمنان بودند. رهبر معظم انقلاب اسلامی آنها را نصیحت و همه را به تبعیت از قانون دعوت کردند؛ اما برخی تصور می‌کردند که صبر و سکوت ملت نشانه رضایت مردم به رذالت آنهاست. بالاخره آنها کار را به جایی رساندند که در روز عاشورا به خیمه حسینی بی‌احترامی کردند و سرگرم بودن مردم به عزاداری امام حسین(ع) فرصتی به آنها داد که در خیابان‌ها شعارهای خود را بدهند.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: اینجا بود که مردم تحمل‌شان تمام شد؛ مردم بابصیرت و اهل صبر، صبرشان تمام شد اما بصیرت‌شان همچنان رو به افزایش است.

حداد عادل تاکید کرد: 9 دی نه گفتن بزرگ یک ملت به فتنه بود. در 9 دی ملت ایران بیداری خود را نشان داد و نشان داد که راه خود را در انقلاب اسلامی گم نکرده است و دوست و دشمن را می‌شناسد و فریب تبلیغات را نمی‌خورد، قدر وحدت را می‌داند و منزلت و جایگاه ولایت فقیه را برای کشور به درستی می‌شناسد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تجمع اصولگرایان در ایام مبارک 17 ربیع و 9 دی‌ماه گفت: از برکت این روزها برای ورود به این صحنه حساس مدد می‌گیریم. در انتخابات مجلس دهم اصولگرایان باید به گذشته و 18 سال قبل نگاه کنند و فراز و فرودهای این دوره را تجزیه و تحلیل کرده، عوامل پیروزی و شکست را بررسی کرده و تلخ و شیرین‌ها را بیازمایند/تابناک.

خبر در حال تکمیل است...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :