مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی خبر داد
مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی از مسدود شدن راه ارتباطی 480روستا خبرداد .
کد خبر: ۱۵۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 31 December 2015

به گزارش  تابناک تبریز، "توحید اخلاقی" گفت: با تلاش همکاران راهداری، عملیات بازگشایی راه های روستایی مسدود شده از اول وقت امروز در این مناطق آغاز شده است .

وی با اشاره به استقرار بیش از1100 راهدار در قالب 75 گروه راهداری ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان، افزود: همکاران راهداری به صورت شبانه روزی در تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی تلاش می کنند تا سفر راحتی را برای رانندگان دراین فصل فراهم کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی اظهار کرد: راه ارتباطی 250 روستا در میانه، 120 روستا در چاراویماق، 40 روستا در هشترود، 30 روستا در بستان آباد و 20 روستا در مراغه و تعدادی نیز در هریس و اسکو مسدود است .

اخلاقی افزود: در حال حاضر علاوه بر 812 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل راه و شهرسازی استان، 265 دستگاه ماشین آلات متعلق به بخش خصوصی در محورهای مواصلاتی استان به ویژه آزادراه پیامبراعظم (ص) مستقر شده اند .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهدارخانه های این اداره کل برای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان تجهیز شده است، اضافه کرد: 80 دستگاه انواع ماشین آلات پیمانکاران طرف قرارداد با این اداره کل نیز برای راهداری زمستانی در آزاد راه تبریز- زنجان مستقر شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :