کد خبر: ۱۵۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 31 December 2015


دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام حماسه ۹ دی را نماد مبارزه با استکبار دانست و گفت: کسانی که حادثه عاشورای ۸۸ را در تهران به وجود آوردند همان‌هایی هستند که آمریکا از آن‌ها حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر چهارشنبه تجمع باشکوه طلایه داران بصیرت به مناسبت حماسه ۹ دی با حضور مردم ولایتمدار کرج در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

مردم ولایتمدار کرج با تجمع در مقابل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، « این‌همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده» سر دادند.

مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن‌ها نوشته‌شده بود « مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسراییل» خواهان نابودی آمریکا، متحدانش، رژیم غاصب اسراییل و همچنین آل سعود شدند.

مقررشده بود سخنران این تجمع بزرگ حجت‌الاسلام‌ سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور باشد که به دلیل درگذشت یکی از بستگان وی، محمدمهدی عبدخدایی فعال سیاسی و دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام سخنرانی برنامه حماسه ۹ دی در کرج را به عهده گرفت.

عبدخدایی که بسیاری از وی به‌عنوان قدیمی‌ترین زندانی سیاسی مذهبی ایران یاد می‌کنند، با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی نمادی از مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است، گفت: کسانی که واقعه ۷ دی را در تهران به وجود آوردند همان‌هایی هستند که هیلاری کلینتون از آن‌ها حمایت کرد.

هدف دشمن تضعیف مذهب تشییع است

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دشمن نباید به خود اجازه دهد در امور داخلی کشور ما دخالت کند، گفت: کسانی که حادثه عاشورای سال ۸۸ را به وجود آوردند نباید به دشمنان اجازه دخالت در امور داخلی را می‌دادند باید با تبعیت از رهبری جلوی دشمن ایستادگی می‌کردند.

عبدخدایی با تأکید بر اینکه دشمن با اسلام مشکل دارد و تلاش می‌کند که اسلام و مبانی دینی را از بین ببرد، گفت: پیش از انقلاب نیز حزب توده شعار دین تریاک جامعه است را سر می‌دادند اشعاری که برگرفته از عقاید مارکس بود.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب ده‌ها روزنامه علیه دین منتشر می‌شد، بیان کرد: دشمنان دست‌به‌دست هم داده‌اند که مذهب تشیع را از بین ببرند.

وی با تأکید بر اینکه برخی احزاب قبل از انقلاب با اصل خداشناسی مشکل داشتند و این اصل مهم و اساسی را قبول نداشتند، گفت: این احزاب به مردم می‌گفتند مگر می‌شود اسلام را به دنیا معرفی کرد و حکومت دینی به وجود آورد.

این فعال سیاسی با تأکید بر اینکه فقه مذهب شیعه می‌تواند جهان را اداره کند، گفت: جاهلیت قرن بیستم زن را تبدیل مطاع کرده است و بعد آمریکا و متحدانش ادعای آقایی بر دنیا دارند.

ایران امن‌ترین کشور در خاورمیانه است

وی به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: آمریکا هواپیمای ایرباس و کشتی‌های ما را در خلیج‌فارس به موشک می‌بست و به صدام در جنگ تحمیلی کمک می‌کرد ولی ایران اسلامی پس از سال‌ها همچنان سربلند و پابرجا ایستاده است.

عبدخدایی با تأکید بر اینکه ایران امن‌ترین کشور خاورمیانه است، گفت: ایران اسلامی به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی تبدیل به امن‌ترین کشور خاورمیانه شده است و این در حالی است که دورتادور کشور پر از نا امنی است.

این فعال سیاسی در ادامه به جولان گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: داعش نفت عراق را به ترکیه می‌فروشد و با پولش اسلحه می‌خرد تا سینه مسلمانان را پاره کند و آمریکا و متحدانش از گروه‌های تکفیری برای ناامن کردن منطقه استفاده می‌کنند.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با اشاره به اینکه امام خمینی(ع) از آمریکا به‌عنوان ابلیس اکبر یاد کرده است، گفت: پس از برجام دولتمردان آمریکایی در کنگره مواد غیرقانونی به تصویب می‌رسانند تا ملت ایران اسلامی را به اسارت بکشانند ولی این خیال باطلی بیش نیست.

عبد خدایی در پایان، با تأکید بر اینکه خواست خدا بوده است که شیعه از ایران رشد کند، گفت: شیعیان برای دنیا پیام صلح و دوستی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار