اخبار حوادث مازندران؛
سایت تابناک مازندران مهمترین رویداد حوادث در استان مازندران را در بسته های اخبار حوادث برای مخاطبان خود آماده می کند . در اخبار امروز آمده است:
کد خبر: ۱۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳ 18 March 2015
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 900 هزار عدد انواع مواد محترقه از ابتدای سال‌جاری در استان خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، مسعود جعفری‌نسب گفت: این فرماندهی در راستای کاهش و پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه، طرح‌های انتظامی و امنیتی را برای مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان و قاچاق مواد محترقه در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اجرای چنین مرحله طرح انتظامی، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و فروشندگان این مواد، از کشف بیش از 894 هزار عدد انواع مواد محترقه از ابتدای سال‌جاری در استان خبر داد.

جعفری‌نسب ادامه داد: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 21 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه امسال شب چهارشنبه آخر سال آرامی را پشت‌سر گذاشتیم، از شهروندان و خانواده‌هایی که در این ارتباط با پلیس، دستگاه‌های خدماتی و امدادی نهایت همکاری را داشتند قدردانی کرد.

این مسئول از مصدومیت هفت نفر در یکی از شهرستان‌های استان، شب گذشته به علت استفاده از مواد محترقه خبر داد و افزود: پنج نفر از مصدومان سرپایی مداوا شده و تنها دو نفر به علت شدت مصدومیت در بیمارستان بستری شدند.

وی با تقدیر از همکاری، تعامل خوب مردم و مسئولان دستگاه‌های امدادی و خدماتی با پلیس در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، ادامه داد: تعداد دستگیرشدگان شب گذشته که بیشتر افرادی هنجارشکن و قانون‌گریز بودند، نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران با آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی که مازندران را برای سفر انتخاب می‌کنند، توصیه کرد: با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی به همراه حفظ حرمت‌ها، آسایش، آرامش و ایمنی را برای خود، خانواده‌ها و دیگران فراهم کنند.

يک کشته بر اثر سانحه رانندگي در محور سوادکوه
سانحه رانندگی در محور سواد کوه یک کشته بر جا گذاشت .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس پلیس راه مازندران گفت : بر اثر لغزندگی جاده بامداد امروز یک دستگاه کامیون در محدوده دوآب سوادکوه با جدول برخورد کرد که راننده آن جان سپرد .
سرهنگ محمدنژاد علت این حادثه را لغزندگی جاده و ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد .

کشف وضبط 45 قایق چوبی پارویی در بابلسر
روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان مازندران اعلام کرد : 45 قایق پرویی از صیادان غیر مجاز صید و شکار در بابلسر کشف و ضبط شد.
به گزارش این روابط عمومی با هماهنگی بعمل آمده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر با همکاری یگان حفاظت آبزیان و حراست دریایی، نیروهای مرزبانی و نیروی انتظامی شهرستان بابلسر و با حکم دادستانی عملیات پاکسازی ساحل و حاشیه رودخانه بابلرود انجام شد که در این رابطه 45 قایق چوبی صیادان کشف و ضبط گردید.
صید قاچاق یکی از شیوه ها غیرمجاز می باشد که موجب تهدید ذخایر دریایی می شود.
یگان حفاظت منابع آبزیان سالانه هزاران قطعه انواع لوازم صید را کف و ضبط می کند و صیادان غیرمجاز را را اقدام به صید می کنند دستگیر و تحویل مراجع قانونی و ذیصلاح می دهد.مازندران بیش از 400 کیلومتر نوار ساحلی در دریای خزر دارد.

12 هزار قطعه جوجه 10 روزه در یک مرغداری
مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت : 12 هزار قطعه جوجه ده روزه در اثر یک حادثه آتش سوزی در مرغداری شهرستان آمل سوخت و از بین رفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سید مرتضی امینی افزود: این مرغداری در روستای بائیجان در منطقه لاریجان آمل واقع بود که بر اثر آتش گرفتن هیتر این حادثه رخ داد.
وی تصریح نمود: در این آتش سوزی علاوه بر تلف شدن صد درصدی 12 هزار قطعه جوجه ده روزه، تابلوی برق، یک سوم سیستم روشنایی انتهای سالن، لوله های آبخوری و سیستم آبرسانی انتهای سالن تخریب و آسیب دید و همچنین شیشه پنجره های سالن شکسته شد.
او میزان خسارت وارده به این مرغداری را بیش از 350 میلیون ریال برآورد نمود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار