نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران راه نفوذ استکبارگران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را می‌بندد.
کد خبر: ۱۵۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 29 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله علی معلمی در جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان اظهار کرد: در شب تولد و هنگام تولد پیامبر اسلام حوادث عجیبی به عنوان معجزات الهی در جهان رخ داد.

وی افزود: بامداد تولد پیامبر اسلام همه بت‌ها از جا کنده شده و سرنگون شدند، ایوان عظیم کاخ مدائن به لرزه درآمد و بخشی از طاق کسری فرو افتاده و بخش دیگر شکاف برداشت که هم‌اکنون وجود دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه آسمان مکه در شب ولادت پیامبر شهاب‌باران شده و مردم مکه فکر می‌کردند ستارگان در حال فرو ریختن هستند، گفت: آتشکده سرزمین فارس پس از هزار سال روشنایی خاموش شده و ابلیس پدر شیطان‌ها از تردد در آسمان‌ها منع شد.

وی با اشاره به اینکه شیطان به دو نوع مرئی و نامرئی دسته‌بندی می‌شوند، خاطرنشان کرد: شیطان درونی و بیرونی هم از انواع شیاطین هستند که برای گمراهی انسان برنامه دارند.

معلمی با اعلام اینکه افرادی که در فساد و انحراف غوطه‌ور شدند به مظهر شیطان تبدیل می‌شوند که در ظاهر انسان و در باطن و حقیقت شیطان‌صفت هستند، افزود: همه انسان‌ها در معرض خطر هستیم زیرا شیطان به عزت خداوند سوگند یاد کرده که همه را فریب می‌دهد جز بندگان با اخلاص که همیشه به درگاه خداوند هستند.

وی با تاکید بر اینکه با پیشه کردن اخلاص از شر شیطان پناه به خداوند می‌بریم، گفت: با اخلاص پیشه کردن می‌توان در سایه حمایت خداوند جای گرفت.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به وقایع فتنه سال 1388، بیان کرد: در فتنه 88 نفوذ دشمن را شاهد بودیم که دشمنان کشورمان منتظر بهانه بودند و انتخابات بهانه خوبی دست آنها بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی فتنه نادانسته و دانسته اسیر جریانات دشمن برای شکستن اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی شدند، ادامه داد: ولی این نظام مظهر اقتدار ملت مسلمان ایران است، یادگار نهضت امام راحل بوده و خون‌بهای شهدا است.

معلمی با اشاره به اینکه مردم آمل در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 با تقدیم بیش از 40 شهید برای همیشه ماندگار شدند، افزود: مردم آمل در این حماسه دست به کار بزرگی زدند که امام امت در وصیت‌نامه خود آمل را به عنوان شهر هزار سنگر در تاریخ اسلام به ثبت رساند.

وی با تاکید بر اینکه در حماسه 9 دی سال 1388 همه اقشار مختلف مردم بدون دعوت نهادهای دولتی، خودجوش برای سرکوبی فتنه به میدان آمدند، اظهار کرد: حتی مردم یک روز قبل 9 دی با عظمت و سنگینی روز قدس و 22 بهمن وارد عمل شدند زیرا غیرت انقلابی و اسلامی‌شان به جوش آمده بود.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه حضور مردم در 9 دی حضوری باشعور، درک و معرفت ملت در سراسر کشور برای خنثی کردن فتنه بود، ادامه داد: این حضور سیلی خروشان بر آتش فتنه دشمنان بود.

این مسئول با اعلام بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند دشمن درصدد نفوذ است، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند باورهای اعتقادی‌مان را سست کنند.

وی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند اگر نتوانستند اصل نظام را به هم بزنند در درون نظام یاران خود را نفوذ دهند تا افراد با گرایش بیشتری داشته باشند ولی مردم با معرفت، آگاهی و بصیر همیشه مانعی بودند تا دشمنان این آرزوها را باید به گور ببرند.

معلمی با تاکید بر اینکه ملت ایران اجازه فرصت به دشمن را نمی‌دهد تا به دنبال نفوذ باشد، اظهار کرد: دشمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می‌خواهند نفوذ را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، شورای امنیت ملی و هیئت دولت مراکز تصمیم‌گیری کشور هستند که با توجه به قانون اساسی فعالیت دارند، یادآور شد: این نهادها اداره امور کشور، تصویب بودجه دولت، تصویب لایحه بودجه، استیضاح رای اعتماد به وزرا، تغییر فرمانداران و استانداران را بر عهده دارند البته مجلس خبرگان رهبری کار انتخاب رهبر و اشراف بر تداوم شرایط رهبری را دارد ولی براساس قانون اساسی و سوگند نمایندگان در مجلس خبرگان باید نظاره‌گر فعالیت رهبر انقلاب باشند.

معلمی گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از رحلت امام امت در راستای روش خط امام حرکت کرده و انقلاب اسلامی را در سیاست داخلی و خارجی آگاهانه، مدبرانه و مقتدرانه به پیش می‌برد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار